ویژه برنامه قرآنی حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه با حضور ۵۰۰ نفر از برادران شیعه و سنی در بخش چاه مبارک برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 13 June 2017
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عسلویه دوشنبه‌شب در حاشیه این مراسم به خبرنگار گفت: وحدت بین شیعه و سنی در این منطقه از سرزمین جمهوری اسلامی زبانزد است و در این ماه مبارک رمضان که ماه قرآن است و قرآن از مشترکات برادران شیعه و سنی است.

حجت‌الاسلام روح‌الله میرشکاری اضافه کرد: این اجتماع بزرگ برادران شیعه و سنی نشان از وحدت و همبستگی است و انشاءالله این وحدت پایدار خواهد ماند و خار چشم دشمنان این مرز و بوم خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عسلویه تصریح کرد: ما به همدلی و وحدت با برادران اهل تسنن افتخار می‌کنیم و با قدرت و بصیرت این وحدت را حفظ خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: ما گروه تروریستی داعش که در منطقه باعث خرابکاری شده‌اند و به اسم اسلام و اهل تسنن جنایت می‌کنند را قبول نداریم و حساب آنها از اهل تسنن و اسلام جدا است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند اینقدر وحشی باشد.

این ویژه برنامه قرآنی توسط حوزه امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک با همکاری دهیاری، شورای اسلامی و بخشداری در مسجد جامع علی بن ابی طالب اهل سنت بخش چاه مبارک با حضور گسترده مسئولین و مردم برگزار شد.

در ادامه نماز وحدت برادران شیعه و سنی به امامت امام جمعه اهل تسنن بخش چاه مبارک اقامه و در پایان ضیافت افطاری با حضور ۵۰۰ نفر برادران شیعه و سنی برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار