مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه گفت: برای رسیدگی به مددجویان کمیته امداد خیران گناوه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون ۲.۶ میلیارد ریال پرداخت کرده‌اند.
کد خبر: ۴۴۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 13 June 2017
مراد شمس الدینی،ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه، از اجرای طرح همیان مولا و برپایی سفره‌های افطاری در شب‌های ماه مبارک رمضان  به همت خیران نیکوکار گناوه‌ای برای  نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

وی با اشاره به رسیدگی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همه ساله در ماه مبارک رمضان خیران نیکوکار نیازمندان را مهمان سفره‌های بی‌ریای خود می‌کنند و با اهداء کمک‌های کالایی خود در قالب سبد غذایی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه  با  اشاره به پرداخت کمک‌های خیران گناوه‌ای به مددجویان خاطر نشان کرد: برای رسیدگی به مددجویان کمیته امداد خیران گناوه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون 2.6 میلیارد ریال پرداخت کرده‌اند.

شمس‌الدینی اطعام ایتام را یکی از سنت‌های حسنه در گناوه دانست و افزود: یکی از سنت‌های حسنه در ایام ماه مبارک رمضان که در بین مؤمنان رواج دارد، آیین معنوی افطاری دادن به‌خصوص به ایتام نیازمند است که سبب انس و الفت، انفاق و ترویج خوبی‌ها و ایجاد شادی و طراوت روزه‌داران در هنگام افطار می‌شود.

وی  با اشاره به اجرای طرح همیان مولا در قالب اطعام ایتام و نیازمندان که از 15 ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک برگزار می شود، گفت: سه هزار 250 خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در گناوه هستند که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در شب‌های ماه مبارک رمضان مددجویان اطعام  می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه  تصریح کرد: در این طرح خیران و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با قرار دادن مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی،گوشت و دیگر مواد غذایی در کیسه‌های همیان مولا و تحویل آن به کمیته امداد با این نهاد در خدمت‌رسانی به محرومان و مددجویان مشارکت کنند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های کمیته امداد شهرستان گناوه خاطر نشان کرد: هم‌نشینی با فقرا در قالب طرح  مفتاح الجنه، جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، جمع‌آوری زکات فطریِه و کفاره، از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

شمس الدینی در ادامه از شهروندان خیر و نیکوکار خواست: در صورت تمایل به پرداخت وجه نقد و کالا یا هماهنگی با رستوران ها و مراکز طبخ غذا در تهیه یک پرس غذای گرم، برای نیازمندان روزه‌دار با آن‌ها سهیم باشند و با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه با اشاره به اینکه خیران به روشهای مختلف می‌توانند کمکهای خود را به امداد اهداء کنند، گفت : خیران می‌توانند کمکهای نقدی خود را  به  شماره کارت مجازی 6037991899861573 نزد بانک ملی به نام کمیته امداد واریز کنندتا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار