مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح ولایت در این نهاد خبرداد و گفت: برای نام نویسی و آموزش دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر، طرح ولایت تابستانه راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۴۳۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 12 June 2017
احمد لطفی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی آموزشی ویژه دانشجویان و طلاب استان بوشهر با اشاره به ضرورت بهره‌مندی جوانان به ویژه دانشجویان، نخبگان و طلاب از طرح‌های آموزشی و تربیتی ولایت، اظهار داشت: دشمنان اسلام، پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وقتی که حیات مادی خود را در خطر دیدند با براندازی نرم اعتقادات فکری، در صدد تضعیف و ایجاد انحراف در مبانی باورهای دینی نسل جوان برآمده تا بتواند نظام را از درون تهی کند.

وی راهکارهای اصلی مقابله با این توطئه‌ها را توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی بر پایه اندیشه‌های بنیادین اسلامی عنوان کرد و گفت: در همین زمینه، دوره‌های آموزش مبانی اندیشه اسلامی  تحت عنوان طرح ولایت برای جوانان طراحی شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از  اجرای طرح ولایت کمیته امداد استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نخستین دوره طرح ولایت برای اعزام دانشجویان و طلاب تحت حمایت این نهاد، در تابستان امسال برگزار می‌شود.

لطفی مهمترین اهداف طرح ولایت را ارائه نظام صحیح تفکر دینی و دستیابی به معرفت دینی،آشناسازی و تحکیم مبانی اندیشه اسلامی، نقد اندیشه‌های انحرافی و معارض با مبانی اندیشه اسلامی، تربیت نیروهای هم‌طراز انقلاب اسلامی، تأثیرگذاری فرهنگی و عقیدتی در مراکز علمی و فرهنگی و گسترش اعتقاد نظری و التزام عملی به ولایت فقیه بر اساس مبانی اندیشه اسلامی بیان کرد.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان و طلاب استان بوشهر به مشهد مقدس خاطر نشان کرد: در راستای اهداف عالیه این طرح 62 نفر از برادران و خواهران دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد جهت شرکت در دوره‌های آموزشی 40 روزه "طرح ولایت" به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از دانشجویان و طلاب علوم دینی که دارای انگیزه و تمایل به شرکت در این دوره‌ها هستند خواست به دفاتر کمیته امداد سراسر استان مراجعه کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار