رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای تقویت مبادلات تجاری ایران با قطر راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر - قطر باید در اولویت قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۳۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 10 June 2017
سیدحسین حسینی محمدی با تاکید بر راه‌اندازی خطوط کشتیرانی بوشهر به قطر افزود: در راستای تقویت مبادلات تجاری ایران با قطر و با توجه به ظرفیت استان بوشهر برای توسعه صادرات به کشور همسایه و دوست قطر، راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر- قطر باید در اولویت قرار بگیرد.

وی توجه به تامین تجهیزات کانتینری برای توسعه صادرات را از دیگر زیرساخت‌های بنادر استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای سوق دادن کانتینرهای یخچالی در راستای توسعه صادرات و افزایش مبادلات تجاری بوشهر و قطر مورد توجه قرار بگیرد.

وی، با تاکید براین نکته که کیفیت محصولات صادراتی باید مورد توجه ویژه بازرگانان قرار بگیرد افزود: برای بدست گرفتن بازار قطر در صدور محصولات مختلف مورد نیاز قطر، باید کیفیت محصولات صادراتی در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد تا صادرکنندگان بتوانند بر بازار این کشور اشراف داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، کنترل فنی و قرنطینه‌ای کالاهای صادراتی را یکی از ضروریات در امر توسعه صادرات دانست و تصریح کرد: تسهیل در فرایندهای گمرکی، بندری، کنترل فنی و قرنطینه‌ای محصولات مختلف صادراتی باید در اولویت قرار داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار