مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: مردم ایران اسلامی مقاومت‌های اهالی جزیره خارگ را فراموش نمی‌کنند.
کد خبر: ۴۳۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 10 June 2017
سید پیروز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: اقدامات کور و ناجوانمردانه روز گذشته تهران نشان از ضعف استکبار در مقابل ایران اسلامی است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان نیروهای اصیل و جان بر کف انقلاب خط مقدم اقتصاد مقاومتی کشور در کنار خانواده شهدا و مصدومان این حادثه خواهند بود.

وی افزود: روز گذشته پس از حادثه تهران دستور تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران در منطقه عملیاتی خارگ صادر شد که این جلسه با حضور تمامی مدیران ارشد منطقه در محل فرماندهی مدیریت بحران جزیره خارگ برگزار شد، که در این جلسه بحث‌های فنی و امنیتی خوبی مورد بررسی قرار گرفت.

موسوی با تاکید بر حفظ هوشیاری و تمرکز بر ارزش‌های دینی و انقلابی گفت: در جزیره خارگ شاهد هوشیاری بالای سربازان گمنام امام زمان (عج) نیروی های نظامی، انتظامی، اهالی شریف و مقاوم خارگ و بسیج همیشه قهرمان هستیم که همیشه و در همه حال دوشادوش در کنار برادران خود در صنعت نفت کشور بوده و خواهند بود.

مدیریت ارشد HSE  و بحران جزیره خارگ در پایان یادآور شد: ایران اسلامی مقاومت‌های جانانه اهالی شریف خارگ و کارکنان خدوم صنعت نفت در کنار نیروهای نظامی را فراموش نخواهد کرد و بر این باور هستیم  این روحیه که نشان از مقاومت و پایداری بر روی ارزش‌های ایران اسلامی است، بیش از پیش شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار