امام جمعه عسلویه با محکوم کردن حرکات تروریست‌ها در تهران، گفت: حرکات تروریست‌ها ملت ایران را متحدتر می‌کند.
کد خبر: ۴۳۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 10 June 2017
حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان را ازدست ندهیم و استفاده کنیم؛ هیچ ماهی قابل مقایسه با این ماه نیست، ماهی است که به مهمانی خدا دعوت هستیم و با نماز و روزه و دعا وشب زنده داری و تضرع دعوت کرده است.

وی بیان کرد: برخی از ما متاسفانه این فرصت طلایی را از دست می دهیم و کمتر استفاده می کنیم؛ حتی نفس کشیدن و خواب روزه دار عبادت است، این شب‌ها روزه و دعا پذیرفته می شود. خوان کرم حضرت حق گسترده شد و باید از این فرصت ها استفاده کنیم.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم با بیان سخنی از حضرت امام خمینی(ره) گفت: آن حضرت در باب تشکیل حکومت اسلامی فرمودند که برخی می گویند پیامبر و ائمه به معنویت کار دارند و نباید به مسایل حکومتی توجه کنند. این اشتباه تاسف آوری است که نتیجه آن به تباهی کشیدن ملت های اسلامی است. عده ای به امام خرده می گرفتند که شما به حکومت چه کار دارید؛ پیامبر هم تشکیل حکومت اسلامی دادند، تشکیل حکومت باید بر مبنای اسلام باشد.

وی بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم امام(ره) را بیان کرد و افزود: رهبرانقلاب فرمودند بعد از رحلت امام عده‌ای امیدوار شدند بتوانند راه امام را برگردانند و نتوانستند فکر می‌کردند امام که برود این حکومت جمع می شود. عده‌ای در خارج کشور و عوامل داخلی آنها منتظر نشستند که جمهوری اسلامی غفلت کند و انقلاب از کار افتاده شود و بساط قبل از انقلاب دوباره روی کار بیاید اما نتوانستند. علت این نتوانستن چیست؟ رهبری فرمودند که علت جاذبه مبانی و اصول امام بزرگوار است. این جاذبه ها دشمن را شکست داده است. روح امام و راه امام زنده است. نفس امام در جامعه زنده است.

امام جمعه عسلویه افزود: ما می گوئیم رهبری عزیز شما بودید که جاذبه های امام را حفظ کردید. جاذبه‌ها را سر دست گرفتید، سه دهه بعد از امام شما مدیریت کردید، بعضی ها نشنیدند و خود را به کری زده‌اند و می‌خواهند شعارهای انقلاب نباشد، اسلام نباشد، اسلام آمریکایی می خواهند. شما علم انقلاب را به دست گرفتید واین ملت هوشیار وبیدار بصیر و انقلابی وفهیم پشت سر شما حرکت کردند تا توطئه ها خنثی شده و می شود و انقلاب به راه خودش ادامه می دهد.

هاشمی نژاد میلاد امام حسن مجتبی(ع)  را تبریک گفت و افزود: شب های قدر در پیش است؛ قدر این شب ها را بدانیم. شب‌های قدر مهمان خانه خدا ویژه تر می شود از این سفره معنوی بهره ببرید.

وی با گلایه از عدم حضور برخی مسئولان و مردم در مراسم یالگرد ارتحال حضرت امام افزود: متاسفم که برخی تعهد و تقید خود به امام را نمی‌دانند و در محفل امام شرکت نمی‌کنند و کم توجه هستند. در مراسم امام وشهدا برای کسی دعوت نامه نمی فرستند.

امام جمعه عسلویه به حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام اشاره کرد و گفت: دشمنان ما از احمق ها هستند، ایران در امنیت کامل است نیروهای امنیتی واطلاعاتی ما اجازه نمی دهند.

وی با اشاره به بیانیات رهبری مبنی بر اینکه این ترقه بازی ها در اراده ملت تاثیری ندارد، تصریح کرد: خام فکر می کنند چراکه این حرکت ناشایست و بچه گانه باعث انسجام ملت و نیروها می‌شود و مستحکم‌تر می‌شویم.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه دل‌های مومنین انقلابی به هم نزدیک شد،افزود:  مردم بیشتر در صحنه حضور پیدا می‌کنند. دشمنان عجز خود را نشان دادند. این ملت را نشناختند، این ملت در مسیر اسلام جان دادن برایش راحت است مردم عاشق شهادتند. ثمرات این حرکت عاید نظام شد و باعث یاس و ناامیدی برای این کوردلان شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار