مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: با پایان خرید گندم از کشاورزان استان بوشهر ۲۷ هزار و ۷۰۰ تن محصول تحویل ۴ مرکز خرید شد که نسبت به سال قبل ۷۵ درصد کاهش دارد.
کد خبر: ۴۳۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 07 June 2017
سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه تحویل گندم در استان بوشهر پایان یافت اظهار داشت: خرید گندم از کشاورزان استان بوشهر از 26 فروردین آغاز که  برای تحویل گندم 4 مرکز در شهرستان‌های دشتستان، دشتی و بوشهر تعیین شد.

وی با بیان اینکه انبار چغادک، کارخانه آرد خلیج فارس در خورموج، کارخانه آرد الزهراء و سیلوی برازجان محل تحویل گندم کشاورزان استان بوشهر تعیین شده بود خاطر نشان کرد:کشاورزان استان بوشهر در این فصل از برداشت گندم، 27 هزارو 700 تن محصول  تحویل  این مراکز دادند.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با اشاره به خرید  300 تن گندم دورم از کشاورزان افزود: از 27 هزار و 700 تن گندم خریداری شده 300 تن آن گندم دروم است که توسط انبار چغادک ذخیره سازی شده است.

هاشمی با اشاره به کاهش 75 درصدی تحویل گندم از کشاورزان استان بوشهر تصریح کرد: سال قبل  بیش از 130 هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت شد که 100 هزار تن آن تحویل مراکز خرید گندم شد که میزان گندم خریداری شده امسال نسبت به سال قبل 75 درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به کاهش بارندگی و خسارت به اراضی دیم استان بوشهر گفت: امسال به سبب کاهش بارندگی و ادامه خشکسالی‌ها، اراضی دیم که بخش عمده‌ای از مزارع استان بوشهر را شامل می‌شود خسارت قابل توجهی وارد شد به‌گونه‌ای که  این اراضی محصول نداشت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار