سرپرست معاونت سیاسی- اجتماعی فرمانداری همدان نیز در این ستاد با اشاره به اینکه امسال با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با ۱۴ خرداد اعزام افراد از همدان به حرم امام (ره) انجام نمی‌شود، افزود: به همین مناسبت امسال کمیته‌های 7 گانه تبدیل به کمیته‌های پنج‌گانه شده است.
کد خبر: ۴۳۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷ 27 May 2017
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، گفت: نمایشگاه خوشنویسی اشعار امام راحل توسط خوشنویسان ممتاز در مجتمع آوینی همدان به مدت یک هفته در همدان برپا می‌شود.

به گزارش تسنیم،داود ابوترابی درستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی(ره)شهرستان همدان با اشاره به کم‌کاری برخی دستگاه‌ها در کمک به برگزاری مراسم‌ها، اظهار داشت: اگرچه برای حضور در کمیته دهه فجر و مراسم بزرگداشت امام راحل از 15دستگاه دعوت می‌کنیم اما 6 الی 7دستگاه در این کمیته شرکت می‌کنند.

وی تاکیدبر اینکه اهدای کتاب به کانون‌های فرهنگی مساجد از دیگر برنامه‌های این  مراسم است، بیان کرد: صبح روز جمعه 12 خردادماه مراسم شعرخوانی در آرامگاه باباطاهر برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی- اجتماعی فرمانداری همدان نیز در این ستاد با اشاره به اینکه امسال با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با 14 خرداد  اعزام افراد از همدان به حرم امام (ره)انجام نمی‌شود، افزود: به همین مناسبت امسال کمیته‌های 7 گانه تبدیل به کمیته‌های پنج‌گانه شده است.

مجتبی زارعی با تاکید براینکه مسئولیت کمیته اعزام بر عهده فرمانداری بوده است، گفت: مسئولیت کمیته برگزاری مراسم 14و 15خرداد بر عهده شورای هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی،کمیته امنیتی و سیاسی برعهده اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری و کمیته درمان و بهداشت نیز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است.

وی تصریح کرد: مسئولیت کمیته تغذیه و پشتیبانی بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت، مسئولیت کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولیت کمیته اعزام نیز بر عهده کمیته حمل‌ونقل است.

سرپرست معاونت سیاسی- اجتماعی فرمانداری همدان، بیان کرد:47 اتحادیه در اصناف همدان فعال هستند که هر یک از این اتحادیه‌ها موظف به اجرای یک برنامه در سطح شهر هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار