رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چالوس با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت که 47 واحد پذیرایی بین راهی در جاده کندوان در این ماه فعال است .
کد خبر: ۴۳۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 27 May 2017
علی اصغر موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تعداد واحدهای پذیرائی بین راهی در مسیر جاده کندوان را 120 واحد اعلام کرد و افزود : با توجه به تردد مسافران در جاده کندوان به عنوان یکی از پر ترددترین جاده کشور 47 واحد پذیرایی اجازه دارند با رعایت تمامی شئونات، در طول روز فعالیت داشته باشند.
 
وی گفت : این واحدها علاوه بر داشتن پروانه بهره برداری و مجوز فعالیت در ماه رمضان، با حفظ حرمت و قداست ماه مبارک رمضان و نصب بنرهای تبریک این ماه در اوقات شرعی نیز اذان پخش خواهند کرد.
موسوی افزود : گشت های مشترک ادارات میراث فرهنگی ، تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی بر نحوه فعالیت این واحدها نظارت دارند و با واحدهای بدون مجوز نیز برخورد خواهد شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی چالوس همچنین از اجازه فعالیت 20 واحد پذیرایی شهرستان در جاده کناره با رعایت مسایل شرعی و قانونی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی گفت که این واحدها موظف به ارائه خدمات صرفا برای مسافران با رعایت ضوابط و مقررات تعیین شده ، هستند.
بر اساس آمارهای رسمی 17 واحد اقامتی با یکهزار و 719 تخت در شهرستان چالوس فعال هستند.
تابستان پارسال پنج میلیون و 365 هزار نفر شب اقامت مسافر در این شهرستان ثبت شد که نسبت به سال 94 رشد 30 درصدی را نشان می دهد.
شهرستان های چالوس و کلاردشت به دلیل نزدیکی به پایتخت و دارا بودن ساحل دریا به همراه جنگل و طبیعت زیبای جلگه ای و کوهستانی ، سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی هستند .
 
 
 ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار