استاندار بوشهر گفت: دهکده گردشگری دریایی بوشهر از امکانات و تجهیزات تفریحی، گردشگری، رفاهی و ورزشی ویژه‌ای برخوردار است که این دهکده به عنوان قطب تفریحی جنوب کشور معرفی می‌شود.
کد خبر: ۴۲۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 24 May 2017
مصطفی سالاری صبح امروز در نشست با مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری در بوشهر با بیان اینکه این استان از ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های تفریحی، گردشگری، اقتصادی و صنعتی برخوردار است اظهار داشت: بر اساس شعار اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال امسال طرح‌های مهمی تدوین و در حال اجراء است که تحول مهمی در حوزه  تولید و اشتغال استان بوشهر ایجاد می‌شود.

وی، با تاکید بر توجه به مطالبات بازنشستگان استان بوشهر خاطر نشان کرد: ساخت خانه‌های امید نقش مهمی در تامین بخشی از مطالبات بازنشستگان دارد که ساخت خانه امید در مرکز استان بوشهر و برخی شهرستان‌ها امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مرکز استان بوشهر با محدودیت زمین مواجه است افزود: شهر ساحلی بوشهر با محدودیت زمین برای اجرای برخی پروژه‌‌ها مواجه است که برای ایجاد خانه امید در بوشهر مشارکت همه جانبه می‌شود.

سالاری با بیان اینکه ساخت و ساز در سواحل، نمای دریا را نازیبا می‌کند تاکید کرد: برای ساخت خانه امید علاوه بر پارک‌ها و بوستان‌ها، دهکده گردشگری دریایی می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه دهکده گردشگری دریایی بوشهر از موقعیت منحصر بفردی برخوردار است تصریح کرد: اکنون افزون بر 30 میلیارد تومان در دهکده گردشگری دریایی بوشهر سرمایه‌گذاری شده که تا 1.5 سال آینده 50 میلیارد تومان دیگر توسط بخش خصوصی در توسعه و اجرای طرح‌های مختلف ورزشی، تفریحی و رفاهی سرمایه‌گذاری می‌شود.

استاندار بوشهر از آغاز ساخت بزرگ‌ترین مجموعه ورزش‌های آبی کشور در دهکده گردشگری بوشهر‌ خبرداد و خاطر نشان کرد: در پی انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان میراث فرهنگی، وزارت ورزش و جوانان و استانداری بوشهر برای ساخت این مجموعه ورزشی 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه دهکده گردشگری بوشهر از موقعیت مهمی برای اجرای طرح‌های تفریحی و گردشگری برخوردار است گفت: دهکده گردشگری دریایی بوشهر از امکانات و تجهیزات تفریحی، گردشگری، رفاهی و ورزشی ویژه‌ای برخوردار است که این دهکده به عنوان  قطب تفریحی جنوب کشور معرفی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار