رئیس ستاد حمایت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر گفت: رئیس‌جمهور منتخب معیشت مردم و مصالح انقلاب را در اولویت قرار دهد.
کد خبر: ۴۲۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 21 May 2017
سید محمد هاشمی فرد رئیس ستاد حمایت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر با صدور بیاینه ای خوستار توجه رئیس‌جمهور منتخب به معیشت مردم و مصالح نظام شد.

 در این بیانیه آمده است: برادران و خواهران عزیز وهمدل، یاران همراه! سلام و درود خدا بر شما که با جان و دل در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات حضور یافتید و برای ماندگاری روش انقلابی و منش ارزشی و تثبیت اخلاق سیاسی و مأیوس نمودن دشمنان، از ژرفای وجود کوشیدید. درود و آفرین بر ملت رشید ایران که در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری بر شرافت‌نامه‌ خود و کتاب افتخارات انقلاب اسلامی افزدوند.

اینک انتخابات با همه پستی و بلندی پایان یافته و هر کس هر چه در نهان داشته بروز داده و نتیجه آن شده است که جناب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری دوره‌ دوازدهم دست یافته است.

ما نتیجه‌ انتخابات را که برآیند اراده‌ ملت است ارج نهاده و به دور از هرگونه غوغارفتاری، با عرض تبریک به محضر رهبر معظم انقلاب برای این حضور چشم‌گیر مردم در میدان و اعلام تداوم فرمانبری از آن بزرگوار، به ملت رشید ایران برای اطاعت از فرمان معظم‌له که با حماسه‌ حضور خود بار دیگر بر مردم‌سالاری اسلامی صحه گذاشتند هزاران آفرین می‌گوییم.

از همه‌ی دست‌اندرکاران نظام اسلامی به ویژه رئیس جمهور منتخب درخواست می‌کنیم معیشت مردم و مصالح انقلاب را در صدر علایق و دیدگاه و کردار خود قرار دهند و تمام مساعی خود را برای پیشرفت همه جانبه‌ مردم و کشور، مصروف دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار