دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: با توجه به اتمام رای‌گیری در شعبه‌های اخذ رای ۴۰۰ روستای استان بوشهر، شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی روستایی این استان آغاز شد.
کد خبر: ۴۲۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 21 May 2017
سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه تاکنون افزون بر 70 درصد تعرفه‌ها در اختیار رای‌ دهندگان قرار گرفته است اظهار داشت: با توجه به حضور وصف ناپذیری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای پیش‌بینی می‌‌شود حضور مردم در این صحنه  افزایش قابل توجهی نسبت به انتخابات قبلی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شورهای اسلامی از 70 درصد فراتر رفت افزود: انتخابات تا ساعت 24 تمدید شده ولی با توجه به ازدحام جمعیت از تمامی شرکت کنندگان در شعبه‌های انتخاباتی استان بوشهر، رای‌گیری می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر از آغاز شمارش آراء در شعبه‌های اخذ رای روستایی خبرداد و گفت: با توجه به اتمام رای‌گیری در شعبه‌های اخذ رای 400 روستای استان بوشهر، شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی روستایی این استان آغاز شده است.

موسوی با اشاره به اینکه انتخابات در استان بوشهر از امنیت بالایی برگزار شده تصریح کرد: انتخابات در استان بوشهر در کمال آرامش و امنیت بالا برگزار شده به‌گونه‌ای که تاکنون هیچ مشکل ضد امنیتی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در دو شهر بوشهر و برازجان انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی برگزار شده است خاطر نشان کرد: نتیجه انتخابات در این دو شهر که رای‌گیری به صورت تمام مکانیزه برگزار شده زودتر از دیگر نقاط استان بوشهر اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار