مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳۰ اردیبهشت مدارس استان بوشهر فعالیت آموزشی ندارند و اگر احیانا امتحانی برای فردا پیش بینی شده، لغو و به زمان دیگری موکول شده است
کد خبر: ۴۲۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 20 May 2017
ناصر کرمی با بیان اینکه مردم استان بوشهر در 29 اردیبهشت با مشارکت گسترده خود، حماسه مهمی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خلق کردند، اظهار داشت: برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در برنامه‌های مختلف انتخاباتی طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه 30 اردیبهشت مدارس استان بوشهر فعالیت آموزشی ندارند گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر از نقاط گرمسیر است مدارس  این استان در آستانه فصل گرما فعالیت آموزشی ندارند و تنها امتحانات پایانی برای آنان طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مدارس ابتدایی با پایان امتحانات آنان تعطیل شده‌اند افزود: مدارس متوسطه اول و دوم هم روز شنبه 30 اردیبهشت امتحان هماهنگ استانی و کشوری ندارند.

کرمی تاکید کرد: اگر احیانا امتحانی برای دانش‌آموزان در 30 اردیبهشت پیش بینی شده، لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

وی بیان کرد: به سبب  شمارش آراء انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی، مدارس استان بوشهر در روز شنبه 30 اردیبهشت فعالیت آموزشی ندارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار