دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مشارکت مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی نشان از خلق حماسه حضور در این استان است.
کد خبر: ۴۲۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 20 May 2017
سید اسماعیل موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر  با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم  استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: حضور مردم استان بوشهر در پای صندوق‌های اخذ رای آن چنان پرشور و چشمگیر  است که رای‌دهندگان در صفوف بهم فشرده در نوبت رای‌گیری هستند.

وی افزود:  گزارش‌های ارسالی از شهرستان‌های استان بوشهر حاکی از این است که مردم در شهرها و روستاها حضوری گسترده در انتخابات دارند.

 دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه حضور حماسی مردم استان بوشهر در انتخابات سبب تمدید شدن زمان اخذ رای شد تصریح کرد: با توجه به صفوف بهم فشرده در شعبه‌های اخذ رای استان بوشهر،  باموافقت وزیر کشور زمان اخذ رای انتخابات در این استان به مدت 2 ساعت دیگر یعنی تا ساعت20 تمدید شد .

موسوی با بیان اینکه در دو شهر بوشهر و برازجان انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود از رای دهندگان در  این شهرها خواست کد نامزد مورد نظرشان را همراه خود داشته باشند تا رای گیری به سرعت پیش رود.

وی، تعداد واجدان شرائط رای در استان بوشهر را  738 هزار و 421 نفر دانست و افزود:شهرستان بوشهر با 184هزار و 633 نفر بیشترین و شهرستان دیلم 22 هزار و 91 نفر  کمترین تعداد واجدان شرایط رای  در استان بوشهر به خود اختصاص داده‌اند.

 دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: 16 هزار و 747 نفر واجدان شرایط، در استان بوشهر رای اولی هستند.

وی تعداد شعب اخذ رای در استان بوشهر را  828 شعبه عنوان کرد و افزود: 669 شعبه ثابت و 159 شعبه سیار است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار