استاندار بوشهر گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ضمن ارتقاء و تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران عزت و صلابت ایران اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۴۲۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 20 May 2017
مصطفی سالاری صبح امروز با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای سیار شماره 82 بوشهر در اداره کل بنادر و  دریانوردی این شهر با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه انتخابات با مشارکت حداکثری همواره پیشتاز بوده است اظهار داشت: با بررسی انتخابات گذشته نشان می‌دهد که مردم همیشه در صحنه استان بوشهر، بیشترین مشارکت در امر انتخابات داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز روز مهمی برای نظام اسلامی ایران است افزود:  29 اردیبهشت روز مهمی برای مردم محسوب می‌شود چراکه حضور حداکثری در این عرصه می‌تواند مسیر 4 سال آینده کشور را تعیین کند.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی نشان از مشارکت مردم در  سرنوشت  جامعه برای 4 سال آینده است افزود: مردم استان بوشهر با حضور حداکثری، امروز مشارکت تاریخی و بی‌نظیری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی رقم می‌زنند.

سالاری با تاکید بر این نکته که با حضور حداکثری در انتخابات و  با رای خود مسیر چهار سال آینده کشور  تعیین می‌شود خاطر‌نشان کرد: با حضور در انتخابات مسیر آینده کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، عمرانی ودیگر بخش‌ها انتخاب می‌شود.

وی انتخابات در ایران اسلامی را مردم سالاری دینی دانست و افزود: انتخابات در ایران یکی از بارزترین تجلی مردم‌سالاری اسلامی است که در پرتو نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش مشارکت مردم استان بوشهر در انتخابات افزود: با توجه به افزایش کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر به نظر می‌رسد میزان مشارکت مردم در عرصه رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی بیش از دوره‌های قبل باشد.

سالاری با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات تثبیت می‌شود تاکید کرد:مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ضمن ارتقاء و تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران  عزت و صلابت ایران اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار