اخبار لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر را می‌توانید اینجا بخوانید.
کد خبر: ۴۲۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 20 May 2017
* 90‌ درصد واجدان شرائط رای شهرستان دشتی در انتخابات شرکت کردند‌

فرماندار شهرستان دشتی گفت:در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از 90 درصد واجدان شرائط رای شهرستان دشتی در انتخابات شرکت کردند.

‌غلامرضا مهرجو با قدردانی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه شهرستان دشتی در پای صندوق‌های اخذ رای اظهار داشت: حضور حماسی مردم  دشتی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه دیگری در تاریخ پرافتخار این شهرستان ثبت کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات در شهرها و روستاهای شهرستان دشتی پایان یافت افزود: با پایان یافتن انتخابات در 85 شعبه اخذ رای شهرستان دشتی، شمارش آراء در شهرها و روستاهای این شهرستان آغاز شده است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه بیش از 90 درصد مردم شهرستان دشتی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شرکت کرده‌اند افزود: حضور حماسی مردم این شهرستان در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی قدردانی می‌شود به‌گونه‌ای که بیش از 90 درصد واجدان شرائط رای شهرستان دشتی در این انتخابات شرکت کرده‌اند.

مهرجو با بیان اینکه  54 هزار و 306 نفر در شهرستان دشتی واجد شرایط رای در این انتخابات هستند اظهار کرد: براساس تعرفه‌های تحویلی به رای دهندگان بیش از 90 درصد این مردم که نشان از حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای است در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 45 شعبه اخذ رای  مربوط به چهار شهر خورموج، کاکی، بادوله و شنبه است گفت: 40 صندوق اخذ رای در شعبه‌های روستایی این شهرستان مستقر شد و انتخابات در شهرستان دشتی با امنیت کامل برگزار شد.

*مشارکت مردم استان بوشهر به 70 درصد رسید‌/آغاز شمارش آراء در شعبه‌های ‌روستایی

‌رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تاکنون 70 درصد واجدان شرائط رای استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کرده‌اند.

عبدالکریم گراوند امشب در  جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه شور حضور مردم این استان در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری  و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا وصف ناپذیر است اظهار داشت: از ساعات اولیه اخذ رای مردم با حضور حماسی در پای صندوق‌های اخذ رای زمینه خلق حماسه  دیگر در این عرصه فراهم کردند.

وی با بیان اینکه در شعبه‌های اخذ رای صفوف بهم فشرده مردم همیشه در صحنه استان بوشهر مشاهده می‌شود تصریح کرد: در استان بوشهر 828 شعبه اخذ رای جمع آوری آراء مردم را به عهده دارند که 669 شعبه ثابت و 159 شعبه سیار است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه  مشارکت مردم استان بوشهر به 70 درصد رسید‌ گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تاکنون 70 درصد واجدان شرائط رای استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کرده‌اند.

گراوند با بیان اینکه شمارش آراء در شعبه‌های اخذ رای روستاهای استان بوشهر آغاز شده است افزود: با پایان یافتن رای‌گیری در روستاهای استان بوشهر شمارش آراء رای‌دهندگان در روستاهای این استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه رای‌گیری در شهرهای استان بوشهر همچنان ادامه دارد تصریح کرد: انتخابات در 37 شهر و  440 روستای استان بوشهر برگزار شده که حضور مردم در این نقاط وصف ناپذیر است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: زمان برگزاری انتخابات در این استان تا ساعت 23 تمدید شده ولی با توجه به حضور گسترده مردم در این عرصه از همه شرکت کنندگان رای‌گیری می‌شود.

ستاد انتخابات استان بوشهر به سبب ازدحام جمعیت در شعبه‌های اخذ رای و اشتیاق مردم برای مشارکت در حماسه سیاسی انتخابات 29 اردیبهشت درخواست تمدید انتخابات تا ساعت 24 را مطرح کرده‌اند.

مشارکت مردم استان بوشهر در عرصه انتخابات وصف شدنی نیست‌

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از مشارکت گسترده و حضور پرشور مردم بابصیرت و انقلابی در انتخابات در سراسر استان بوشهر خبر داد و گفت: مشارکت مردم استان بوشهر در شهرها و روستاها بسیار عالی است و وصف شدنی نیست.

عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای اجرای باشکوه انتخابات در استان بوشهر ایجاد شده اظهار داشت: رای‌گیری در همه شعبه‌های اخذ رای با حضور گسترده مردم در حال انجام است و زمان رای‌گیری انتخابات مجددا تمدید شد.

وی از تمدید رای‌گیری تا ساعت 22 خبرداد و گفت:  با توجه به صفوف طولانی مردم برای رای‌‌گیری در شعبه‌های  اخذ رای استان بوشهر با موافقت وزیرکشور اخذ رأی تا ساعت 22 تمدید شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر رأی مردم را حق الناس خواند و تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که  مجریان انتخابات با امانت داری کامل، از آراء  مردم صیانت می‌کنند.

وی با اشاره به مشارکت 20 هزار نفر عامل اجرایی و دست اندرکار انتخابات در استان  بوشهر تاکید کرد: میانگین مشارکت مردم  استان بوشهر در انتخابات مختلف  بیشترین مشارکت بوده که پیش بینی می‌شود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا حضور مردم بیش از انتخابات گذشته باشد.

گراونداز مشارکت گسترده و حضور پرشور مردم بابصیرت و انقلابی در انتخابات در سراسر استان بوشهر خبر داد و گفت: مشارکت مردم استان بوشهر در شهرها و روستاها بسیار عالی توصیف شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه حضور مردم استان در این عرصه بسیار اثربخش و شکوهمند است تصریح کرد: شور و اشتیاق مردم استان بوشهر با حضور گسترده در شعب اخذ رای از نخستین ساعت شروع رای گیری تاکنون وصف شدنی نیست.

براساس برآوردها از صفوف طولانی پای صندوق‌های اخذ رای در شهرها و روستاهای استان بوشهر مشارکت واجدان شرایط رای دادن در این استان در انتخابات، بالای 75 درصد است.

‌*تخلف انتخاباتی در استان بوشهر گزارش نشده است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: با فراهم شدن همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم، تاکنون هیچ تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر گزارش نشده است.

سعید زرین‌فر با بیان اینکه حضور حداکثری مردم استان بوشهر در پای صندوق‌های اخذ رای نشان از مشارکت مردم در سرنوشت 4 سال آینده خودشان است اظهار داشت: حضور حداکثری مردم  استان بوشهر در پای صندوق‌های اخذ رای نشان از بصیرت بالای سیاسی مردم این استان است.

وی با بیان اینکه در شعبه‌های اخذ رای استان بوشهر بازرس و سربازرس‌ مستقر هستند افزود:  برای هر شعبه اخذ رأی یک بازرس و هر 15 شعبه یک سربازرس در  استان بوشهر تعیین  و مستقر شده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه 874 نفر بازرس و سربازرس برای این دوره انتخابات در استان بوشهر فعالیت می‌کنند گفت: این تعداد بازرس بر نحوه اجرای انتخابات نظارت و کنترل  کامل دارند.

زرین‌فر با قدردانی از مشارکت حداکثری مردم و تعامل میان مجریان انتخاباتی در استان بوشهر بیان کرد: با فراهم شدن همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم، تاکنون هیچ تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر گزارش نشده است.

وی با اشاره به استقرار 828 شعبه اخذ رأی در استان بوشهر گفت: تاکنون هیچ مشکل و یا تخلفی در حوزه‌های اخذ رای استان بوشهر وجود نداشته و هیچ‌گونه تخلفی مشاهده نشده است.

*امنیت در شعبه‌های اخذ رای استان بوشهر برقرار است‌

رئیس پلیس استان بوشهر استان بوشهر گفت: خوشبختانه در فضای انتخاباتی استان بوشهر تاکنون هیچ مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی گزارش نشده و انتخابات سالم و قانونمند در این استان در حال اجراء است.

سردار حیدر عباس‌زاده با بیان اینکه، شور انتخاباتی در استان بوشهر زمینه حضور حداکثری  مردم در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم کرده است اظهار داشت: شعبه‌های اخذ رای در استان بوشهر مملو از جمعیت برای رای دادن است که نشان از بصیرت سیاسی مردم همیشه در صحنه استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در استان بوشهر حکم‌فرما است افزود: خوشبختانه در فضای انتخاباتی استان بوشهر تاکنون هیچ مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی گزارش نشده و  انتخابات سالم و قانونمند در این استان در حال اجراء است.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات  در نقاط مختلف گفت: تمامی نیروهای انتظامی برای پایداری امنیت در استان بوشهر فعالیت می‌کنند و تاکنون هیچ ناامنی گزارش و مشاهده نشده است.

سردار عباس‌زاده با بیان اینکه وظیفه و رسالت نیروی انتظامی ایجاد زمینه و بستری آرام و امن برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری است تاکید کرد: پلیس استان بوشهر با هرگونه ناامنی قاطعانه برخورد می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از استقبال بسیار خوب مردم استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: همه شواهد نشان از  وقوع و خلق یک حماسه سیاسی اجتماعی در ایران اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پلیس در همه شعبات رای‌گیری حضور دارد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان بوشهر برنامه‌ریزی دقیقی برای امنیت کامل انتخابات، انجام داده و مشکلی از این نظر در استان وجود ندارد.

*30 اردیبهشت مدارس استان بوشهر فعالیت آموزشی ندارند

‌مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 30 اردیبهشت مدارس استان بوشهر فعالیت آموزشی ندارند و اگر احیانا امتحانی برای فردا پیش بینی شده، لغو و به زمان دیگری موکول شده است

ناصر کرمی با بیان اینکه مردم استان بوشهر در 29 اردیبهشت با مشارکت گسترده خود، حماسه مهمی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خلق کردند، اظهار داشت: برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در برنامه‌های مختلف انتخاباتی طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه 30 اردیبهشت مدارس استان بوشهر فعالیت آموزشی ندارند گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر از نقاط گرمسیر است مدارس  این استان در آستانه فصل گرما فعالیت آموزشی ندارند و تنها امتحانات پایانی برای آنان طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مدارس ابتدایی با پایان امتحانات آنان تعطیل شده‌اند افزود: مدارس متوسطه اول و دوم هم روز شنبه 30 اردیبهشت امتحان هماهنگ استانی و کشوری ندارند.

کرمی تاکید کرد: اگر احیانا امتحانی برای دانش‌آموزان در 30 اردیبهشت پیش بینی شده، لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

وی بیان کرد: به سبب  شمارش آراء انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی، مدارس استان بوشهر در روز شنبه 30 اردیبهشت فعالیت آموزشی ندارند.

*صفوف مردم در شعبه‌های اخذ رای استان بوشهر غیرقابل پیش‌بینی بود‌

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مشارکت مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی نشان از خلق حماسه حضور در این استان است.

‌سید اسماعیل موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر  با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم  استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: حضور مردم استان بوشهر در پای صندوق‌های اخذ رای آن چنان پرشور و چشمگیر  است که رای‌دهندگان در صفوف بهم فشرده در نوبت رای‌گیری هستند.

وی افزود:  گزارش‌های ارسالی از شهرستان‌های استان بوشهر حاکی از این است که مردم در شهرها و روستاها حضوری گسترده در انتخابات دارند.

 دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه حضور حماسی مردم استان بوشهر در انتخابات سبب تمدید شدن زمان اخذ رای شد تصریح کرد: با توجه به صفوف بهم فشرده در شعبه‌های اخذ رای استان بوشهر،  باموافقت وزیر کشور زمان اخذ رای انتخابات در این استان به مدت 2 ساعت دیگر یعنی تا ساعت20 تمدید شد .

موسوی با بیان اینکه در دو شهر بوشهر و برازجان انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود از رای دهندگان در  این شهرها خواست کد نامزد مورد نظرشان را همراه خود داشته باشند تا رای گیری به سرعت پیش رود.

*‌فصل‌الخطاب در همه امور قانون و شورای نگهبان است

‌امام جمعه بوشهر گفت: حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات بیانگر این است که مردم به آرمان‌ها و ارزش‌هایی که این انقلاب و اسلام ازابتدا نشان داده پایبند هستند و نتایج انتخابات هرآنچه باشد پیروزی از آن مردم ایران است.

‌آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز پس از انداختن رای خود در صندوق شماره 82 سیار مستقر در اداره کل بنادر و دریانوردی  بوشهر با بیان اینکه  مردم استان بوشهر، حضور حماسی خود را در حضور حداکثری در انتخابات امروز از همان ساعات اولیه نشان دادند اظهار داشت: امروز با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری به تاریخ ایران اسلامی افزوده شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه  مردم همیشه در صحنه وفاداری خود را به ولایت‌فقیه و آرمان‌های امام راحل نشان دادند افزود: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی نشان دادند در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به آرمانها و ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم با پیروی از رهبر معظم انقلاب حضور حماسی در انتخابات از خود نشان می‌دهند افزود: استان بوشهر همانند گذشته با فرهنگ غنی، دینی و انقلابی خود حضوری حماسی از خود نشان داده و اینک تمام شعبه‌های رای گیری استان بوشهر مملو ازحضور مردم است.

صفایی بوشهری با اشاره به پیام حضور حماسی مردم ایران در این انتخابات گفت: پیام مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ولایت‌مداری، حضور در صحنه، مردم سالاری اسلامی، اعتماد به نظام و اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این نکته که مردم هیچ‌گاه انقلاب خود را رها نمی‌کنند خاطر نشان کرد: ‌پیام حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای دشمن این است که این مردم هیچگاه انقلاب خود را رها نمی‌کنند و در مقابل تمام توطئه‌های جهان استکبار ایستانده‌اند.

امام جمعه بوشهر، پایبندی مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان از حضور حماسی مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بیانگر این است که مردم به آرمانها و ارزشهایی که این انقلاب و اسلام از ابتدا نشان داده پایبند هستند.

صفایی بوشهری  با بیان اینکه پیروز انتخابات مردم ایران اسلامی هستند تصریح کرد: حضور حداکثری  مردم در انتخابات نشان از این است که مردم به آرمانها و ارزش‌های انقلاب و اسلام پایبند هستند و نتایج انتخابات هرآنچه باشد پیروزی از آن مردم ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تمکین کاندیداها به قانون افزود:  همه کاندیداها باید قانون‌مدار، اخلاق مدار، با بصیرت و ولایتمدار باشند و  در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید به هر چیزی که نظام مشخص کرد تمکین و اگر اعتراضی دارند  از مجاری قانونی پیگیری کنند.

امام جمعه بوشهر  با تاکید بر این نکته که فصل‌الخطاب در همه امور قانون و شورا‌ی نگهبان است افزود: حضور  حماسی مردم در این انتخابات تضمین‌کننده استقلال و اعتلای نظام ایران اسلامی است.

اقتدار ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات تثبیت می‌شود‌

استاندار بوشهر گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ضمن ارتقاء و تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران عزت و صلابت ایران اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد.

‌مصطفی سالاری صبح امروز با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای سیار شماره 82 بوشهر در اداره کل بنادر و  دریانوردی این شهر با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه انتخابات با مشارکت حداکثری همواره پیشتاز بوده است اظهار داشت: با بررسی انتخابات گذشته نشان می‌دهد که مردم همیشه در صحنه استان بوشهر، بیشترین مشارکت در امر انتخابات داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز روز مهمی برای نظام اسلامی ایران است افزود:  29 اردیبهشت روز مهمی برای مردم محسوب می‌شود چراکه حضور حداکثری در این عرصه می‌تواند مسیر 4 سال آینده کشور را تعیین کند.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی نشان از مشارکت مردم در  سرنوشت  جامعه برای 4 سال آینده است افزود: مردم استان بوشهر با حضور حداکثری، امروز مشارکت تاریخی و بی‌نظیری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی رقم می‌زنند.

سالاری با تاکید بر این نکته که با حضور حداکثری در انتخابات و  با رای خود مسیر چهار سال آینده کشور  تعیین می‌شود خاطر‌نشان کرد: با حضور در انتخابات مسیر آینده کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، عمرانی ودیگر بخش‌ها انتخاب می‌شود.

وی انتخابات در ایران اسلامی را مردم سالاری دینی دانست و افزود: انتخابات در ایران یکی از بارزترین تجلی مردم‌سالاری اسلامی است که در پرتو نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش مشارکت مردم استان بوشهر در انتخابات افزود: با توجه به افزایش کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر به نظر می‌رسد میزان مشارکت مردم در عرصه رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی بیش از دوره‌های قبل باشد.

سالاری با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات تثبیت می‌شود تاکید کرد:مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ضمن ارتقاء و تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران  عزت و صلابت ایران اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد.

انتخابات در استان بوشهر در 828 شعبه اخذ رای آغاز شد

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: همزمان با سایر نقاط، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 828 شعبه اخذ رای استان بوشهر آغاز شد.

عبدالکریم گراوند صبح امروز در مراسم آغاز رای‌گیری در اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه، سالم و قانونمند در استان بوشهر اندیشیده شده اظهار داشت: تمامی امکانات لازم برای اجرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تامین و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات در استان بوشهر به دستور وزیر کشور در تمامی نقاط از ساعت 8 صبح آغاز شده است افزود: با اعلام دستور رای‌گیری توسط وزیر کشور 828 شعبه اخذ رای استان بوشهر فعالیت رای‌گیری خود را آغاز کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه 159 شعبه اخذ رای در استان بوشهر سیار است افزود: فعالیت 828 شعبه اخذ رای شامل 159 شعبه سیار و 669 شعبه ثابت برای جمع آوری آراء مردم استان بوشهر َآغاز شده است.

گراوند با اشاره به واجدان شرائط رای در استان بوشهر خاطر نشان کرد: از 738 هزار و 421 نفر  واجد شرائط رای استان بوشهر 16 هزار و 747 نفر رای اولی هستند.

وی با بیان اینکه رای‌گیری شوراهای اسلامی شهرهای بوشهر و برازجان بوسیله صندوق الکترونیکی انجام می‌شود افزود:برای رای‌گیری انتخابات شورای اسلامی شهرهای بوشهر و برازجان به صورت الکترونیکی 131 شعبه تعیین که در این شعبه‌ها 507 صندوق رای‌گیری نصب شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از هم‌استانی‌های بوشهری خواست از ساعات اولیه اخذ رای در پای صندوق‌های رای‌گیری حضور یابند.‌

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار