قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور گفت: سهم اختصاص یافته از بودجه امسال به سازمان دانش آموزی ۱۰۰ میلیارد ریال است که این میزان بودجه جوابگوی نیازهای اعتباری این سازمان برای اجرای برنامه‌ها تدوین شده نیست.
کد خبر: ۴۲۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 17 May 2017
محمود علی‌گو  ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان سازمان دانش آموزی استان بوشهر با گرامیداشت سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی نقش مهم این نهاد در اجرای برنامه‌های گوناگون آموزشی، تربیتی و فرهنگی مهم دانست و اظهار داشت: سازمان دانش آموزی در نوآوری و شکوفایی خلاقیت‌های دانش آموزان و انسانهای شایسته و متعهد نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی تشکیلاتی هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است گفت: این نهاد سبب می‌شود تا اعضای سازمان دانش‌آموزان مهارت لازم را برای حضور و فعالیت هدفمند در عرصه‌های مختلف زندگی فرا گیرند و به فردی مسئولیت پذیر در آینده تبدیل شوند.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور از فعالیت 30 هزار مربی در این سازمان خبرداد و افزود:  850 هزار نفر عضو سازمان دانش آموزی کشور هستند و 30 هزار مربی در این سازمان در برنامه‌ها و فعالیت‌های گوناگون مشارکت دارند.

 علی‌گو  با اشاره به اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار به سازمان دانش‌آموزی کشور افزود: سهم اختصاص یافته از بودجه امسال به سازمان دانش آموزی 100 میلیارد ریال است که این میزان بودجه جوابگوی نیازهای اعتباری این سازمان برای اجرای برنامه‌ها تدوین شده نیست.

وی با اشاره به اینکه ادارات آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی مشارکت می‌کنند تاکید کرد: اگر کمک‌های ادارات آموزش و پرورش نباشد نمی‌توانیم فعالیت‌هایمان را به نحو مطلوب ادامه دهیم.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور با بیان اینکه این سازمان دانش آموزی به دنبال تربیت مصلح اجتماعی است، افزود: مصلح اجتماعی فردی است که در همه عرصه‌های فردی و اجتماعی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

علی‌گو، سازمان دانش آموزی استان بوشهر را جزء برترین‌ها در کشور خواند و بیان کرد: هرآنچه در سند بنیادین آموزش و پرورش ذکر شده در این استان به صورت عملیاتی انجام گرفته است به گونه‌ای که می‌توان این استان را به عنوان نمونه معرفی کرد.

در این آیین 90 مسئول، کارشناس و مربی فعال سازمان دانش آموزی استان بوشهر در آستانه بیستمین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی تجلیل شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار