نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین تجهیزات درمانی و تشخیصی بیمارستان زینبیه خورموج از جمله تخصص ارتوپد و بخش اعصاب و روان به عنوان یکی از مطالبات مردم دشتی، تامین شود.
کد خبر: ۴۲۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 17 May 2017
سید کمال‌الدین شهریاری امروز در مراسم افتتاح طرح‌های درمانی در بیمارستان زینبیه شهرستان دشتی با قدردانی از توجه به توسعه زیرساخت‌های درمانی در شهرستان دشتی اظهار داشت: بیمارستان زینبیه خورموج به تجهیزات و امکانات درمانی و تشخیصی مجهز شد که اکنون به بیمارستان‌های درجه اول استان بوشهر تبدیل شده است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه برای حل مشکلات درمانی این شهرستان گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه میان وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و نفت، تجهیزات لازم در بیمارستان زینبیه خورموج استقرار یافت و سطح درمانی این مرکز ارتقاء یافته است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه سی‌‌تی‌اسکن این بیمارستان از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته است خاطر نشان کرد: مردم انتظار دارند که تخصص‌های مورد نیازشان در بیمارستان زینبیه راه‌اندازی شود. لازم است تامین تجهیزات درمانی و تشخیصی بیمارستان زینبیه خورموج  از جمله متخصص ارتوپد به عنوان یکی از مطالبات مردم دشتی تامین شود.

وی با تاکید بر جذب نیروی  انسانی مورد نیاز این بیمارستان گفت: ساخت پانسیون بیمارستان خورموج از دیگر خواسته‌ها است. ایجاد بخش اعصاب و روان در بیمارستان زینبیه خورموج از دیگر مطالبات مردم این منطقه است. تامین مطالبات مردم در بیمارستان زینبیه خورموج سبب  افزایش رضایت‌مندی مردم  می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار