رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: ۹ پروژه درمانی و بهداشتی با سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در استان بوشهر با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۲۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 17 May 2017
علیرضا رئیسی ظهر امروز در آیین افتتاح  طرح توسعه بیمارستان زینبیه دشتی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افتتاح  فاز نخست پروژه تجهیز آمبولانس‌های استان بوشهر اظهار داشت: فاز نخست پروژه تجهیز آمبولانس‌های مراکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی استان بوشهر به لوازم احیا به‌طور همزمان، در شهرستان دشتی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در این پروژه تعداد 23 آمبولانس در سطح مراکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی استان به امکانات آی سی یو و لوازم احیاء مجهز شد خاطر نشان کرد: در فاز نخست  این پروژه، عملیات تجهیز 6 دستگاه آمبولانس به امکانات آی سی یو و لوازم احیاء بااعتباری افزون  بر 4 میلیارد ریال همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از افتتاح طرح توسعه اورژانس بیمارستان زینبیه(س) خورموج خبرداد و افزود: با حضور وزیر بهداشت در شهرستان دشتی طرح توسعه بخش اورژانس بیمارستان زینبیه(س) خورموج افتتاح شد.

رئیسی بیان کرد: با افتتاح این طرح، مساحت بخش اورژانس بیمارستان زینبیه(س) از 350 مترمربع به یک‌هزارمترمربع و تعداد تخت‌های آن از 5 تخت به 22 تخت افزایش‌یافته است.

وی با بیان اینکه این پروژه بااعتباری  افزون بر 27 میلیارد ریال اجراء شده است تصریح کرد: همزمان 9 پروژه درمانی و بهداشتی با سرمایه‌گذاری 14 میلیارد و 650 میلیون تومان در استان بوشهر با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افتتاح  سی‌تی‌اسکن بیمارستان زینبیه (س) خورموج  بیان کرد: با بهره‌برداری از پروژه سی‌تی‌اسکن بیمارستان زینبیه (س) خورموج انتظار چندین ساله مردم شهرستان دشتی محقق شد.

رئیسی افزود: این پروژه با عنایت با اعتبار 27 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند علاوه بر شهرستان دشتی، شهرهای هم‌جوار را نیز تحت پوشش قرار دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار