رئیس پلیس شهرستان دشتی گفت: با تلاش ماموران مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی دشتی، در بازرسی از یک کامیون ۲۰ تن برنج فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.
کد خبر: ۴۲۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 17 May 2017
جهانبخش صیادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خورموج با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه پلیس دشتی قرار دارد اظهار داشت: پلیس شهرستان دشتی با تلاش شبانه‌روزی امکان جابجایی کالای خارجی بدون مدارک معتبر گمرکی نمی‌دهند و با مشاهده محموله این نوع کالاها آنرا توقیف می‌کنند.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر پیکره جامعه و اقتصاد وارد می‌کند تصریح کرد: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، برخورد قاطع با قاچاق کالا در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس دشتی از کشف 20 تن برنج قاچاق دردشتی خبرداد و افزود: مأموران انتظامی این شهرستان پس از دریافت اخباری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط قاچاقچیان با سوء استفاده از نقاط کور سطح حوزه استحفاظی، موضوع را در دست بررسی قرار دادند.  

جهانبخش با اشاره به اینکه محموله برنج قاچاق متوقف شد  خاطر نشان کرد: پلیس با در نظر گرفتن محل‌های مورد نظر و با استفاده از شیوه‌های خاص، کامیون حامل اجناس خارجی قاچاق را که برای انتقال به استان‌های همجوار ، از شهرستان‌های مرزی بارگیری شده بود، رویت و با اقدامات انتظامی توقیف کردند.  

وی با بیان اینکه کالاهای کشف شده فاقد هرگونه مجوز و اسناد گمرکی متعبر بود تصریح کرد: مأموران در بازرسی کامیون 520 کیسه برنج 40 کیلوگرمی به وزن 20 تن و 800 کیلوگرم فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.  

صیادی ارزش کالاهای چاق کشف شده در دشتی را  1.1 میلیار ریال اعلام کرد و گفت: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کرده‌اند در همین راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار