شهردار خارگ گفت: با تقسیم شهر خارگ به هفت محله، شهرداران محلات خارگ معرفی شدند.
کد خبر: ۴۲۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 13 May 2017
احمد بارگاهی صبح شنبه در نشست انتصاب شهرداران محله خارگ اظهار داشت: در راستای تعامل بین شهروندان و مجموعه شهرداری خارگ و قدم نهادن در مسیر توسعه در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی، طرحی با نامه شهردار محله از سوی شهرداری جزیره به اجرا درآمده است.

وی اضافه کرد: با تقسیم شهر خارگ به هفت محله و انتخاب هفت نفر از شهروندان خارگی و تفویض اختیار به این افراد، طرح شهرداران محله در مرحله اجرا قرار گرفت.

شهردار خارگ افزود: تیمور قائدزاده، امیر گرگی، ماشااله بهی، ابراهیم آغاجاری، رسول رسول‌زاده، سید باقر حسینی و عبدالمجید موسوی نفراتی هستند که از سوی شهرداری خارگ به‌عنوان شهرداران محله منصوب و احکام خود را دریافت کردند.

بارگاهی ادامه داد: طرح شهرداران محله در رسیدن به چشم انداز مثبت شهری و ارتقای رشد فرهنگی و تعامل فی‌مابین مجموعه شهرداری با استفاده کردن از پیشنهادات و انتقادات مردم شریف خارگ از سوی شهرداران محله بسیار مفید است.

وی بیان کرد: شهروندان نهایت همکاری را با شهرداران محلات انتخاب شده به‌عمل آورند تا خارگ را از لحاظ رعایت حقوق شهروندی، فضای سبز، نظافت امکان عمومی و خصوصی، توسعه مبلمان شهری و سهولت در ارائه خدمات زبان‌زد دیگر شهرهای کشور کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار