ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر اعلام کردند: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات سبب اقتدار ملی و عزت میهن اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۴۲۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 13 May 2017
امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت حجت(عج) ویژگی‌های حکومت  مهدی موعود(عج) را برشمرد و بر توجه به دعای ظهور تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح اهمیت موضوع مهدویت، انتظار و نقش منتظران واقعی را تبیین کرد و ترویج ارزش‌های الهی در بین نسل جوان خواستار شد.

خطیب نماز جمعه برازجان با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت خاطر‌نشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برای همگان یک رسالت، وظیفه و تکلیف است.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه حضور پرشور در انتخابات ترفندهای دشمنان خنثی و اهداف آنها محقق نمی‌شود تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت سبب ارتقاء اقتدار و صلابت ایران اسلامی می‌شود و ایران را در مقابله همه ترفندها بیمه می‌کند.

مصلح با انتقاد از اجرایی نشدن سند بنیادین تحول آموزش و پرورش گفت: این سند که با حضور متخصصان تدوین و تصویب شد اکنون مدت‌ها است بلااستفاده مانده است  و این در حالی است که سند 2030 استکبار جهانی پذیرفته می‌شود.

خطیب نماز جمعه برازجان با بیان اینکه پذیرش سند 2030، ایران را در مقابل استکبار تسلیم کرد گفت: پذیرش سند 2030 یونسکو توسط ایران که دین‌زدائی و فرهنگ‌زدائی در  آن موج می‌زند، ایران را در مقابل استکبار تسلیم کرد.

امام جمعه برازجان با تاکید بر توجه به قانون‌مداری در تمام مراحل انتخابات به بیانت رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: کاندیداها مواظب باشند  با تحریک، گسل‌‌های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی ایجاد نکنند.

مصلح با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی در جریان تبلیغات اخلاق اسلامی و قانون مورد توجه قرار دهند تاکید کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی توجه کنند در تبلیغات، از شیوه‌های صحیح استفاده و از بداخلاقی‌های انتخاباتی پرهیز کنند.

خطیب نماز جمعه برازجان با بیان اینکه چشم جهانیان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی دوخته شده افزود: حضور گسترده مردم در این رویداد سیاسی اجتماعی، بسیار مهم است و باید در انتخاب اصلح نیز با بررسی کامل اقدام شود.

وی  تصریح کرد: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات سبب اقتدار ملی و عزت میهن اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های استکبار جهانی است.

تخریب‌ها به صلاح کاندیداها و نظام نیست

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک نیمه شعبان میلاد حضرت مهدی موعود(عج) با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت: حضور مردم در همه عرصه‌های اجتماع گره گشا است چرا که اقتدار این نظام با حضور مردم در صحنه محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد با تاکید بر توجه وعده‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: نامزدهای انتخابات باید همواره در سخنان، وعده‌ها و موضع‌گیری‌های خود مصالح نظام و انقلاب اسلامی را مدنظر قرار دهند.

وی با تشریح اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: شایسته نیست که نامزدهای انتخابات بخاطر پست و مقام زودگذر دنیوی با بیان برخی مسائل و حرف‌های بی‌پایه، جایگاه انقلاب مقدس اسلامی و نظام ولایی را خدشه‌دار کنند.

خطیب نماز جمعه عسلویه با بیان اینکه تخریب‌ها به صلاح کاندیداها و نظام نیست تاکید کرد: کاندیداهای انتخاباتی، برای جذب رای کاری نکنند که امنیت ملی تضعیف شود و اگر کسی چنین خطایی مرتکب شود مردم به آنها سیلی محکمی می‌زنند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه نباید چیزی پنهانی از مردم داشته باشیم، تصریح کرد: بعضی به شعور مردم توهین می‌کنند که یکی از آنها از اصول اصلی نظام آزادی است که مردم به پای آن خون داده‌اند.

امام جمعه عسلویه  با تاکید بر این نکته که مردم آزادی غربی نمی‌خواهند بلکه در خواست آزادی انقلابی دارند افزود: آزادی با حضور مردم در صحنه تامین می‌شود و اگر مردم صحنه را خالی کنند نظام به خطر می‌افتدو این در حالی  است که مردم ما آزادی غربی نمی‌خواهند بلکه آزادی انقلابی خواستار هستند.

خطیب نماز جمعه عسلویه با قدردانی از خدمات شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: این عزیزان برای اجرای ماموریت‌های مختلف فعالیت شبانه‌روزی دارند که از خدمات ارزشمند آنان قدردانی می‌شود.

سند 2030 خلاف اخلاق و دین اسلام است

امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  با تبریک میلاد حضرت مهدی موعود(عج) ویژگی‌های منتظران حضرت حجت(عج) را برشمرد و تاکید کرد: ولایت‌مداری و اطاعت‌پذیری از ولایت‌ فقیه از ویژگی‌های منتظران واقعی امام زمان (عج) است که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد از سفارشات مهم امام راحل است.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری از نقش خطیر سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ امنیت کشور تجلیل کرد و گفت: امنیت ایران اسلامی در سایه تلاش‌های این عزیزان محقق شده و به‌گونه‌ای که کشور از بسیاری از ترفندها در امان مانده است.

خطیب نماز جمعه دیلم با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) از اقتدار و صلابت مهمی برخوردار هستند تصریح کرد: وزارت اطلاعات ضمن اینکه از تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای برخوردار است از نیروهای متدین و ولایی بهره‌مند است که از خدمات ارزشمند آنان سپاسگذاری می‌شود.

امام جمعه دیلم با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رای را بسیار مهم و موثر و تعیین کننده خواند و تصریح کرد: حضور گسترده در این عرصه مهم سیاسی و اجتماعی می‌تواند اقتدار ملی و ثبات جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی را افزایش دهد.

حسینی بوشهری انتخابات را مایه آبرو و عزت ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و هر برگ رأی تیری به قلب دشمنان تلقی می‌شود از این رور حضور همگان در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی در 29 اردیبهشت تکلیف و رسالت همگانی است.

خطیب نماز جمعه دیلم با بیان اینکه سند 2030 خلاف اخلاق و دین اسلام است گفت: این سند مورد گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت که لازم است مسئولان آموزش و پرورش و آموزش عالی موضع خود را در این عرصه اعلام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار