امام جمعه بوشهر گفت: سند ۲۰۳۰ طراحی پنتاگون و ابلاغ یونسکو به جمهوری اسلامی ایران و تشکیل کارگروه تخصصی برای اجرا در کشور نشان از کرنش مسئولان ایران در مقابل استکبار جهانی است.
کد خبر: ۴۲۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 13 May 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک میلاد امام زمان(عج) ویژگی‌های حکومت حضرت مهدی موعود(عج) را برشمرد با بیان اینکه تحقق روح ایمان، تقوا، اخلاق، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی در جامعه از خصوصیات حکومت حضرت بقیه‌الله(عج) است اظهار داشت: حکومت حضرت حجت(عج) بر اساس ایمان به خدا، حکومت خدامحوری، توجه به دستورات دینی و تقوایی الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، خدمت به مردم، توجه به مستمندان و مستضعفان و گستراندن عدالت در جامعه را از دیگر ویژگی‌های حکومت حضرت مهدی(عج) دانست و تصریح کرد: حضرت حجت(عج) عصاره فضائل جمیع انبیاء الهی، ائمه اطهار(ع) و اولیاء الهی است.

امام جمعه بوشهر پیام حضرت مهدی(عج) را مراعات ایمان، تقوا و اخلاق دانست و افزود: استقامت در برابر تهاجمات گسترده دشمنان مکتب اهل بیت(ع)، ولایت‌مداری و توجه به فقرا و نیازمندان جامعه از پیام مهم حضرت حجت(عج) است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمن با برنامه‌ریزی اهداف مهمی دنبال می‌کند به اهداف کوتاه مدت دشمن پرداخت و خاطرنشان کرد: بر هم زدن امنیت و ایجاد آشوب در جامعه از اهداف کوتاه مدت دشمن است که در شرایط کنونی که شور انتخاباتی در کشور حاکم است دشمن در پی بر هم زدن امنیت، ایجاد آشوب و برپا کردن فتنه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با فتنه‌گران تصریح کرد: اگر کسانی بخواهند فتنه‌ای در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برپا کنند با سیلی محکم ملت همیشه در صحنه ایران مواجه می‌شوند.

امام جمعه بوشهر به اهداف میان مدت دشمن پرداخت و با اشاره به تهاجم اقتصادی و معیشتی خاطرنشان کرد: تهاجم اقتصادی و بر هم‌زدن وضعیت معیشتی و اقتصادی که مردم ناامید شوند و هندسه اجتماعی کشور را دچار آشوب کنند از اهداف میان مدت دشمنان است که تنها راه مقابله با این ترفند و توطئه اجرای اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

صفایی بوشهری به برنامه بلند مدت دشمن برای براندازی نظام اسلامی پرداخت و افزود: دشمن در برنامه بلند مدت در صدد نابودی نظام اسلامی ایران است که یا حکومتی جدید برپا کند و یا اینکه رفتارهای انقلابی در حکومت فعلی تغییر دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه در انتخابات باید کسانی سرکار بیاند که نخواهند دل استکبار را بدست بیاورند گفت: اگر کسانی سرکار بیایند که دل آنها به حوزه استکباری وابسته است، با استکبار همراه می‌شوند و این یک مصیبت برای ملت ایران است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر هوشیاری در عرصه انتخابات به برخی از معیارهای رئیس جمهور اصلح پرداخت و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید فردی باشد که دارای روحیه شجاعت، قدرت، ایستادگی و استقامت در برابر مستکبران باشد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه در برخی از سندها، برنامه‌ریزی نفوذی و طرح‌های توطئه‌آمیز دشمنان مشاهده می‌شود گفت: برخی از اسناد دشمنان، بدون سروصدا در ایران تصویب کارگروهی برای  اجرای آن تشکیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سند 2030 را از سندهای دشمنان برای اجرا در ایران نام برد و افزود: سند 2030 طراحی پنتاگون و ابلاغ یونسکو به جمهوری اسلامی ایران و تشکیل کارگروه تخصصی برای اجراء در کشور نشان از کرنش مسئولان ایران در مقابل استکبار جهانی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سند 2030 برای اجرا در آموزش و پرورش تصویب شده است گفت: وزارت آموزش و پرورش سند بنیادین تحول آموزش و پرورش که هزاران  ساعت با استفاده از متخصصان تصویب کرده  در اختیار دارد که سال‌ها است خاک می‌خورد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه سند بنیادین وزارت آموزش و پروش بسیار سند قوی و دارای قابلیت بالایی است تصریح کرد: سند 2030 بسیار ضعیف است که محصول آن سکولاریزم کردن جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  تاکید کرد: ملت ایران زیر بار برنامه‌ریزی تحمیلی استکبار جهانی نمی‌رود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هفته آینده هفته مهمی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است خاطرنشان کرد: معیارها و ویژگی‌های انتخابات رئیس جمهور اصلح از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری ارائه شده که نخستین ویژگی آن اهل ایمان، تقوا و اخلاق اسلامی است.

صفایی بوشهری، ولایت‌مداری را  از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح دانست و افزود: رئیس جمهور اصلح باید مطیع ولایت فقیه باشد چرا که مشروعیت رئیس جمهور به واسطه تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی ولی فقیه به‌دست می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر استکبارستیری را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح دانست و تاکید کرد: رئیس جمهور نباید در مقابل استکبار از خودش ضعف و سستی نشان دهد.

امام جمعه بوشهر، مردمی بودن، ساده‌زیست، شجاع، مدیر و مدبر را از دیگر خصوصیات رئیس جمهور اصلح دانست و خاطر نشان کرد: رئیس جمهور اصلح ضمن اینکه در جامعه، باید فرهنگ اسلامی نهادینه کند باید وحدت‌آفرین باشد و از سوء استفاده‌ها و رانت‌خواری‌ها جلوگیری کند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه رئیس جمهور اصلح باید خود را وقف انقلاب اسلامی و اسلام کند تصریح کرد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید خیلی هوشیار باشند که فردی انتخاب شود که بتواند مشکلات جامعه را برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در توجه به قانون در تبلیغات انتخابات افزود: به هیچ صورت برنامه، تحریک‌آمیز در سخنرانی‌ها انجام نشود که سبب ایجاد فضای آشوب و هرج و مرج شود.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: در تبلیغات از افرادی که مسئله‌دار و مشکل‌دار و با نظام اسلامی دارای زاویه هستند استفاده نشود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار