رئیس ستاد سراسری خیزش مردمی سید ابراهیم رئیسی در کشور گفت: انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری سبب می‌شود دولت و کشور در مسیر اصلی که منتهی به ظهور حضرت مهدی (عج) است قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۲۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 13 May 2017
حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در آیین جشن میلاد حضرت مهدی موعود(عج) در شهرستان گناوه با اشاره به اینکه راه‌اندازی ستادهای خودجوش در حامی از حجت‌الاسلام رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشان از استقبال پرشور مردم شهرهای استان بوشهر از این کاندیدای اصلح است اظهار داشت:  استقبال از حجت‌الاسلام رئیسی به‌عنوان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری افزایش یافته که راه‌اندازی ستادهای خودجوش در شهرها و روستاهای استان بوشهر موید این ادعا است.

وی با بیان اینکه ستاد رئیسی گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند افزود:  این ستاد به عنوان ستاد اعتلای ارزش‌های اسلامی و گفتمان انقلاب و رهبرمعظم انقلاب به نام کار و کرامت است.

 رئیس ستاد سراسری خیزش مردمی حامی رئیسی در کشور با بیان اینکه  تفکر غرب‌گرایی و اشرافی‌گری در کشور حاکم شده است گفت: انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری سبب می‌شود دولت و کشور در مسیر اصلی که منتهی به ظهور حضرت مهدی(عج) است، قرار بگیرد و از تفکر غرب‌گرایی نجات یابیم.

موسوی‌نژاد با تاکید بر ارائه دادن میزان اموال کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: همان گونه که محمد باقر قالیباف ابراز کرد نامزدهای رئیس جمهوری باید میزان اموال خود را به مردم ارائه دهند تا از میزان سرمایه و ثروتی که دارند مطلع شوند و در این عرصه حجت‌اسلام رئیسی اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه وزیران میزان اموال و ثروت خود باید به ملت اعلام کنند تاکید کرد:  کسانی که که ادعا می‌کنند وزیران دولت ثروت و اموال را به قوه قضاییه اعلام کرده‌اند اثری در جامعه ندارد بلکه باید ملت در جریان قرار بگیرند.

 رئیس ستاد سراسری خیزش مردمی حامی رئیسی در کشور با اشاره به اینکه امضا و تعهد در سند 2030 خیانت است افزود: سندی که در آن تا 10 سال دیگر قرآن‌خوانی و مبانی اعتقادی نمی‌توان در مدارس آموزش داد و جهت آموزش و پرورش به سمت سکولاریزم می‌رود.

وی با بیان اینکه در برجام تنها حکم نابودی خود امضاء شده خاطرنشان کرد: در بحث برجام چه تحریم‌هایی برداشته شده و تنها حکم اعدام  و نابودی خود امضاء شده است.

موسوی‌نژاد با اشاره به ویژگی‌های رئیسی تصریح کرد: سید ابراهیم رئیسی در دوران مسئولیت شخصی پاک دست بوده و دنبال زندگی تجمل‌گرایی نیست که مردم با انتخاب صحیح و رای به ایشان وضع موجود باید تغییر کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار