فرماندار بوشهر گفت: برای برگزاری انتخابات شورای شهر بوشهر به صورت الکترونیکی ۷۶ صندوق مکانیزه تحویل فرمانداری این شهرستان شده که در شعبه‌های اخذ رای این شهر مستقر می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 13 May 2017
عباس جمشیدی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری در شهرستان بوشهر فراهم است اظهار داشت: با تعامل و همکاری همه دست‌اندرکاران ستاد انتخابات بوشهر، فضای این شهر برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند فراهم است.

وی با بیان اینکه 24 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهرها و روستاهای بوشهر ‌رد‌صلاحیت شدند گفت: 251 نکاندیدا در چهار شهر و 150 نامزد انتخاباتی شوراها در 19 روستا و بخش مرکزی شهرستان بوشهر به رقابت می‌پردازند.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه حدود 8 درصد از داوطلبان شوراهای شهر و روستاهای شهرستان بوشهر رد صلاحیت شدند بیان کرد: 172 نفر در شهر بوشهر، 20 نامزد در شهر چغادک، 29 داوطلب در شهر عالیشهر و 30 نفر در شهر خارگ تایید صلاحیت شدند و در این رقابت‌ها حضوری فعال دارند.

جمشیدی با بیان اینکه در 19 روستای شهرستان بوشهر 152 نفر برای انتخابات شوراهای روستایی ثبت‌نام کردند تصریح کرد: در این روستاها یک نفر رد‌صلاحیت و یک نفر انصراف داد و مابقی تایید صلاحیت شدند.

وی با اشاره به اینکه 128 شعبه اخذ رای در شهرستان بوشهر مستقر می‌شود گفت: 106 شعبه شهری و 22 شعبه روستایی در شهرها و روستاهای شهرستان بوشهر ایجاد می‌شود.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه انتخابات شورای شهر بوشهر الکترونیکی برگزار می‌شود خاطر نشان کرد:برای برگزاری انتخابات شورای شهر بوشهر به صورت الکترونیکی 76 صندوق مکانیزه تحویل فرمانداری این شهرستان شده که در شعبه‌های اخذ رای این شهر مستقر می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه همکه کاربران انتخابات آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند افزود: برای رای‌گیری انتخابات به صورت الکترونیکی در بوشهر آموزش‌های عمومی به مردم از  طریق آموزش در صدا و سیما، پرتال فرمانداری بوشهر، آموزش همگانی در شهرداری بوشهر و نقاط پرجمعیت این شهر ارائه می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار