رئیس پلیس مواد مخدر استان بوشهر گفت: در راستای تشدید مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات منسجم با متلاشی شدن باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر در دشتستان اعضای این باند دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۲۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 10 May 2017
سرهنگ عبدالله خسروانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه مباره با مواد مخدر در استان بوشهر با رویکرد اجتماعی اجراء می‌شود اظهار داشت: در این راستا همه آحاد اجتماع در مبازه با سوداگران مرگ مشارکت و همکاری می‌کند و این مهم سبب پیشگیری از بحران اعتیاد در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های پلیسی مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر هیچ نقطه امنی برای فعالیت سوداگران مرگ نگذاشته‌اند گفت: با اشراف عملیاتی و اطلاعاتی، پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر هیچ نقطه‌ای از این استان برای فعالیت سوداگران مرگ امن نیست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در مبارزه با مواد مخدر خاطر‌نشان کرد: در این راستا نمایشگاه‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط و محلات مختلف استان بوشهر برپا می‌شود که نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم از تبعات مواد مخدر دارد.

وی از متلاشی شدن باند حرفه‌ای مواد مخدر در دشتستان خبرداد و خاطر نشان کرد: با متلاشی شدن باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر در دشتستان ضمن کشف مواد مخدر  اعضای این باند دستگیر  شدند.

سرهنگ خسروانی از کشف 44 کیلوگرم از تریاک در بوشهر خبرداد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان زوج میان‌سالی را که در یک دستگاه کامیون 44 کیلو و 400 گرم تریاک جاساز کرده و درحال انتقال آن به یکی از استان‌های همجوار بودند دستگیر کردند.  
 
وی با بیان اینکه قاچاقچیان  قصد داشتند این مواد مخدر از استان کرمان به استان خوزستان از طریق محورهای مواصلاتی استان بوشهر انتقال دهند خاطر نشان کرد:   قاچاقچیان که زن و مردی میان‌سال بودند و به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کردند در محور ورودی شهرستان دشتستان گرفتار پلیس مبارزه مواد مخدر شدند و در یک اقدام غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از دستگیری قاچاقچیان  خبرداد و تصریح کرد: در بازرسی از کامیون 44 کیلو و400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز حرفه‌ای جاساز شده بود کشف و هر دو سرنشین کامیون دستگیر و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار