مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا سال ۱۴۰۵ در استان بوشهر خاموشی‌ها به ۸۰ دقیقه و تلفات برق به ۸ درصد می‌رسد.
کد خبر: ۴۲۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 10 May 2017
امرالله پاراد ظهر امروز در دومین جشنواره سرآمدی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه این شرکت در اجرای فعالیت‌های برقرسانی عملکرد موفقی ارائه کرده است اظهار داشت: با تدابیر پیش بینی شده شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بهترین عملکرد خود را در سال 95 به ثبت رساند که این امر تنها در سایه تلاش‌های شبانه روزی این مجموعه محقق شد.

وی اهداف جشنواره سرآمدی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر را برشمرد و تصریح کرد: بررسی عملکرد سال گذشته، معرفی برنامه‌ها و استراتژی سال 96 و شناسایی راهکارهای سرآمدی از جمله هدف‌های برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تاکید براینکه شاخص‌های مورد نظر امسال تعیین شده عنوان کرد: در هر فعالیتی اگر استراتژی بلند مدت نباشد امکان رسیدن به هدف میسر نمی‌شود از این رو در هر بخش باید چشم اندازهایی برای آن ترسیم شود.

وی از تدوین چشم انداز شرکت توزیع برق تا سال 1405  خبرداد و خاطر نشان کرد:قرار است تا سال 1405 در استان بوشهر خاموشی‌ها به 80 دقیقه، تلفات به 8 درصد و مراجعه مشترکان به شرکت توزیع برق با استفاده از تیم‌های نوین و اصلاح فرایندها نیز به صفر برسد.

وی با تاکید براینکه رسیدن به این چشم انداز با روش‌ها و فرایندهای موجود امکان پذیرنیست گفت: به روز شدن فرایندها و استفاده از فناوری اطلاعات امکان دستیابی به اهداف چشم انداز را فراهم می‌کند.

پاراد با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساختها براساس فناوری اطلاعات افزود: برای رسیدن به این اهداف تغییرات به صورت گام به گام، مستمر انجام می‌شود تا بتوانیم در موعد مقرر به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برنامه پیش بینی شده در هر یک از مدیریت­های این شرکت درچشم انداز مشخص بوده و شاخص خاموشی و تلفات مورد نظر در چشم انداز این شرکت نیز برگرفته از شاخص های جهانی هستند.

پاراد در ارتباط با وضعیت استفاده از عملیات خط گرم در استان بوشهر نیز گفت: در شرایط کنونی استان در بخش عملیات خط گرم مشکلی ندارد و در همه مدیریت‌ها توسعه و اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح فرا سامانه هوشمند سازی کنتورها گفت: با توجه به اینکه این طرح نقش مهمی در پایش مصارف دارد اجرای آن تغییرات چشمگیری در سیستم ایجاد کرده است.

پاراد با تاکید برضرورت حفظ و توانمندسازی سرمایه‌های نیروی انسانی بیان کرد: آموزش و توانمندسازی و کرامت نیروی انسانی بعنوان یک مقوله مهم باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به استفاده از سیستم جی ای اس بیان کرد: سیستم جی ای اس از جمله زیرساختهایی است که به شرکت توزیع نیرو در خصوص ورود اطلاعات کمک شایانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تاکید برعملیاتی و کاربردی کردن این سیستم در بخشهای مختلف تصریح کرد: کاربردی کردن این سیستم تنها مربوط به یک بخش مشخص نیست و همه بخش‌ها باید در این مورد مطالبه داشته باشند.

در این آئین شبکه تلویزیونی روشنا با هدف ایجاد تعامل در راستای دولت الکترونیک، کتابچه همیار انرژی و سامانه روشنا در راستای دولت همراه و استراتژی 8080 راه‌اندازی شد.

رونمایی از تندیس چشم انداز8080 در افق سال 1405 بعنوان نقطه آغازین حرکت در مسیری هدفمند و در چهارچوب طرح ریزی استراتژیک در ابتدای مراسم جشنواره  رونمایی شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار