بخشدار آب‌پخش گفت: در راستای رفع مشکلات ورزش آب‌پخش، نسبت به بهبود وضعیت سالن ورزشی و همچنین چمن ورزشگاه آبپخش اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 10 May 2017
علی مردانلو اظهار داشت: در راستای توسعه ورزش آب‌پخش پیگیری‌های زیادی داشته‌ایم و تلاش کردیم که شرایط مناسب برای افتخار آفرینی ورزشکاران آب‌پخش فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش و رسیدگی به امور جوانان به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار دولت بوده است، بیان کرد: در بخش آب‌پخش شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزشی هستیم و سرانه ورزشی افزایش چشمگیری داشته است.

بخشدار آب‌پخش اضافه کرد: به دلیل از کارافتادگی سیستم خنک‌کننده سالن ورزشی آب‌پخش در هفته های اخیر و اخلال در روند کاری ورزشکاران عزیز، پیگیرهای مکرری را داشتیم.

وی ادامه داد: فرماندار دشتستان مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال برای تعویض کل سیستم خنک کننده این سالن اختصاص داد که به‌زودی این سیستم برای برقراری مجدد فعالیت‌های ورزشی در سالن نصب خواهد شد.

مردنلو افزود: همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسه هم‌اندیشی توسعه شهر آب‌پخش، اعتبار لازم برای تعویض کف‌پوش این سالن ورزشی و همچنین بازسازی چمن طبیعی استادیوم ورزشی آب‌پخش مطابق خواست ورزشکاران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب و در ماه‌های آینده اجرایی خواهد شد تا مشکلات ورزشی ورزشکاران آب‌پخش به حداقل برسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار