سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف کاندیداهای جبهه مردمی در انتخابات ریاست جمهوری هستند که شواهد نشان می‌دهد آراء این دو کاندیدا سیر صعودی دارد.
کد خبر: ۴۲۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 10 May 2017
نصرالله شفیعی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی براساس نیاز و مطالبات اقشار مختلف مردم  تشکیل شده است، اظهار داشت: تشکیل این جبهه روحیه امید و شادابی را در میان مردم و نیروهای انقلابی و بیشترین تاثیر را در فضای سیاسی جامعه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و حامیان آن از بدنه مردم هستند، افزود: جبهه مردمی با 2 کاندیدای حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف در عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری وارد شده است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر از سیر صعودی آراء این دو کاندیدا خبرداد و افزود: شواهد نشان‌دهنده سیر صعودی آراء حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف کاندیداهای جبهه مردمی در انتخابات ریاست جمهوری است.

شفیعی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک نگاه یکسان به کاندیداهای معرفی شده خود دارد، افزود: برنامه اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  این است که به یک جمع‌بندی برای معرفی یک کاندیدا برسد که اگر شرایط این چنین شد یکی از کاندیداها به نفع دیگری کنار می‌رود در غیر این صورت دو کاندیدا در صحنه انتخابات حضوری فعال دارند.

وی با بیان اینکه کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای خارج کردن کشور از بن‌بست وارد صحنه شده‌اند گفت: تحقق شعارها و مطالبات مردم، افزایش ظرفیت اشتغال، ارتقاء رفاه مردم، کاهش تورم و خارج‌شدن از رکود، حمایت از اقشار مختلف جامعه، مبارزه با اشرافی‌گری، رانت‌خواری و فساد از برنامه‌های مهم دو کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

شفیعی با بیان اینکه نقد عملکرد و ارائه برنامه‌ها از سوی کاندیداها اشکالی ندارد تاکید کرد: در برخی مواقع شاهد این هستیم که کاندیداهای رقیب، از حالت نقد خارج می‌شوند که با اخلاق اسلامی سازگار ندارد. جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تخریب کاندیداهای رقیب وارد نشده و نمی‌شود و اگر نقدی صورت می‌گیرد بر اساس واقعیت‌ها و عملکرد آنها است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: از طرفداران نامزدهای رقیب کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دعوت می‌شود با نگاه ملی و انسجام عمومی به فضاهای تبلیغاتی توجه کنند.

شفیعی با تاکید بر حضور گسترده در انتخابات 29 اردیبهشت تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت امر مهم و ضروری است چراکه با این حضور تمامی اهداف و ترفندهای دشمنان ناامید و خنثی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار