رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: ساخت ۶۲۱ واحد مسکونی مددجویان روستایی استان بوشهر به عهده بسیج سازندگی واگذار شد که تاکنون ۲۲۴ واحد آن تکمیل و واگذار شده است.
کد خبر: ۴۲۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 09 May 2017
سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر صبح امروز در آیین افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان دشتی با اشاره به نقش مهم بسیج سازندگی در رسیدگی به مناطق محروم و روستایی اظهار داشت: این نهاد تاکنون یک‌هزار و 45 پروژه عمرانی در نقاط محروم استان بوشهر اجرایی کرده که نقش مهمی در تامین نیازهای ساکنان این مناطق داشته است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها 83.6 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است تصریح کرد: این پروژه‌ها با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تنظیم و اجرایی شده که تاکنون 90 درصد آنها تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر ساخت 80 مسجد، 5 حسینیه، خانه بهداشت، خانه عالم، دارالقرآن، حوزه علمیه و آبرسانی را از اعم پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: در سال گذشته توافق ساخت 1121 واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر انجام شد که سهم سپاه استان بوشهر 621 واحد مسکونی بود.

عباسی‌فر با بیان اینکه برای اجرای واحدهای مسکونی یاد شده 336 میلیارد ریال مصوب شد گفت: از  621 واحد مسکونی مددجویان روستایی استان بوشهر سهم بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر تاکنون 224 واحد آن تکمیل و واگذار شده است.

وی با بیان اینکه  8 واحد مسکونی در شهرستان دشتی به طور نمادین به نمایندگی از 20 واحد مسکونی افتتاح شد افزود: مجموع سهمیه شهرستان دشتی تاکنون در ساخت مسکن نیازمندان 50 واحد بوده که 20 واحد آن تکمیل و افتتاح شد.

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به اینکه روستا ظرفیت‌های ارزشمندی در تولید و اشتغال دارند تاکید کرد: باید در اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز تلاش جدی صورت گیرد چراکه روستانشینان ارزشمندترین افراد محسوب می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار