رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت، ۸۲۸ شعب اخذ رای در این استان مستقر می‌شود که ۱۵۹ شعب آن سیار است.
کد خبر: ۴۲۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 09 May 2017
عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با روسای ستادهای استانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بوشهر با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) با اشاره به اینکه هدف ما تحکیم پایه‌های نظام اسلامی است، اظهار داشت: در انتخابات همه مسئولان و فعالان ستادهای کاندیدا یک نظر واحد و مشترکی دارند  و آن حضور حداکثری مردم آحاد جامعه در پای صندوق‌های رای است.

وی با تاکید بر تلاش برای ایجاد فضای بانشاط و رقابتی به همراه رعایت اخلاق در جامعه گفت: همه دست‌اندرکاران انتخابات رسالت فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و همراه با حضور حداکثری مردم سبب امنیت و آرامش کشور و واکسینه شدن نظام اسلامی در برابر  ترفندهای دشمنان می‌شود.

وی با تاکید بر معرفی نمایندگان ستادهای نامزدهای انتخاباتی برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای خاطرنشان کرد: حضور نماینده کاندیدای ریاست جمهوری در پای صندوق‌های رای استان بوشهر براساس هر شعب یک نماینده است که لازم است ستادها نمایندگان خود را در موعد مقرر معرفی کنند.

گراوند، لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت را ایجاد شور و نشاط در ایام تبلیغات انتخابات دانست و گفت: باید در فضای انتخابات کنار رقابت‌های پرشور شاهد رعایت اخلاق و دوستی باشیم.

وی با اشاره به رعایت قانون در همه فرایندهای انتخابات تاکید کرد: در راستای برگزاری انتخابات، اجرای دقیق قانون یک ضرورت است و نباید سلیقه‌های شخصی وارد  انتخابات شود.

گراوند با اشاره به اینکه فضای انتخابات باید به سمت آرامش و وحدت هدایت شود، افزود: بنرهای تبلیغاتی کاندیدا نباید خارج از محیط ستاد نصب شوند و اگر مواردی وجود دارد خود ستادها اقدام به برداشتن آنها کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه 828 شعبه اخد رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در استان بوشهر مستقر می‌شود خاطر نشان کرد:در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت، 828 شعب اخذ رای در این استان مستقر می‌شود که 159 شعب آن سیار است.

وی با بیان اینکه در دو شهر بوشهر و برازجان انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی اجرا می‌شود افزود: از828 شعب اخذا رای استان بوشهر، 413 شعب شهری و 415 شعب روستایی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار