معاون وزیر و رئیس سازمان مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش بر ضرورت تقویت مدارس غیردولتی با رویکرد توانمندسازی معلمان در این مدارس تاکید کرد.
کد خبر: ۴۲۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 08 May 2017
مرضیه گرد صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از توجه ویژه استاندار بوشهر به آموزش و پرورش اظهار داشت: سالاری استاندار بوشهر فردی توانمند، هوشمند و توسعه‌نگر هستند و اقدامات ایشان موجب ترقی استان خواهد شد.

وی بیان کرد: مسیر توسعه در یک استان فقط با توجه به منابع مادی هموار نمی‌شود بلکه از آن مهم‌تر وجود انسان‌های توسعه یافته هستیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همه مسئولان باید برای توسعه امر تعلیم و تربیت همکاری کنند، اظهار داشت: یکی از اقدامات خوبی که در استان بوشهر در راستای توجه به آموزش و پرورش انجام شد، اختصاص زمین در نزدیکی مدارس برای احداث زمین چمن مصنوعی بود.

گرد ادامه داد: مشارکت ۵۰ درصدی استانداری بوشهر در احداث کلینیک جامع توانبخشی و سنجش سلامت دانش آموزان از دیگر اقدامات قابل توجه استانداری بوشهر در حمایت از آموزش و پرورش بود.

رئیس سازمان مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، توجه استاندار به تامین اعتبار برای ایاب و ذهاب دانش آموزان استشنایی و اختصاص اعتبار از محل اعتبارات عوارض آلایندگی به مدارس در روستاها از خدمات ارزشمند دیگر استان بوشهر برای حمایت از آموزش و پرورش بوده است.

وی با تاکید بر مشارکت مردم در مدیریت مدارس افزود: با توجه به تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی، انتظار داریم در استان‌ها شرایط  برای اختصاص زمین برای ساخت مسکن برای معلمان فراهم شود.

گرد بر ضرورت تقویت مدارس غیردولتی با رویکرد توانمندسازی معلمان در این مدارس تاکید کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار