رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر گفت: کاندیداهای رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای شهر استان بوشهر، از بین ۷۱ کاندیدایی که اعتراض خود را به دبیرخانه هیئت عالی نظارت تحویل دادند، ۴۵ نفر تایید شدند.
کد خبر: ۴۲۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 08 May 2017
حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای مهم‌ترین موضوع در عرصه انتخابات است اظهار داشت: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ناامیدی اهداف دشمنان حضور گسترده در انتخابات امری مهم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه  71 پرونده کاندیداهای رد صلاحیت شده شوراهای شهر استان بوشهر در هیئت عالی نظارت بررسی شد افزود: صلاحیت 81 نامزد انتخابات شوراهای شهر استان بوشهر بر اساس نظر هیئت اجرایی و مراجع چهارگانه نظارت تائید نشده بود که از این تعداد 71 نامزد اعتراض خود را به دبیرخانه هیئت عالی نظارت تحویل دادند و در این میان صلاحیت 45 نفر تائید شد

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه 26 نفر رد صلاحیت شدند بیان کرد: از 71 کاندیدایی که به رای هیئت اجرایی و مراجع 4 گانه اعتراض داشتند، پس از بررسی پرونده این افراد، 26 نفر رد صلاحیت شدند.

خدری اظهار داشت: در شهر بوشهر از 35 کاندیدایی که اعتراض خود را به دبیرخانه هیئت عالی نظارت تحویل دادند 17 نفر تایید و 18 نفر رد صلاحیت شدند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان بوشهر گفت: پس از بررسی پرونده  کاندیداهای معترض،  در شهرستان جم یک نفر، شهرستان گناوه 3 نفر،  عسلویه یک نفر، دشتی 4 نفر، دشتستان 12 نفر،  دیر 5 نفر و در چغادک، عالی شهر و  خارگ هم 3 نفر تایید صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های کنگان، گناوه، دشتستان، تنگستان و جم رد صلاحیت نبوده تصریح کرد: در چغادک، عالیشهر و  خارگ 3 نفر، دیلم یک نفر،  عسلویه دو نفر،  دشتی یک نفر، دیر هم یک نفر پس از بررسی پرونده‌ها مجددا رد صلاحیت شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار