معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه کاندیداها و هواداران آنها کارهای ارزشمند نظام را زیر سوال نبرند، گفت: گفتمان ما باید در راستای تقویت نظام و انقلاب باشد.
کد خبر: ۴۲۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 08 May 2017
عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در آئین تکریم و تجلیل از فرهنگیان شهرستان دشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم به منزلت و جایگاه معلم اشاره کرد و اظهار داشت: کار معلمی خدایی است و از ارزش بالایی برخوردار است.

وی افزود: وجه متمایزی که شهید مطهری داشت این بود که جهان بینی توحیدی و راه رسیدن درست به معاد را به ما نشان داد.

گراوند با اشاره به اینکه هر جامعه‌ای که بخواهد توسعه پیدا کند باید به آموزش و پرورش توجه کند، تصریح کرد: راه و رسم زندگی در آموزش و پرورش یاد می‌گیریم و چگونه زیستن را باید از آموزش و پرورش یاد بگیریم.

وی ادامه داد: سعادت، پیشرفت و توسعه و آبادانی هر جامعه در گرو توجه به آموزش و پرورش است و هر جامعه‌ای که به این موضوع توجه داشته باشد موفق است.

لزوم توجه به آموزش و پرورش

گرواند خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی نیز قطعا به این موضوع توجه دارد ولی کمبودهایی هست که طبیعتا این فرصت را فراهم نکرده که به همه خواسته‌ها توجه شود.

وی با بیان اینکه عالمان بزرگی از دامن آموزش و پرورش، پرورش یافته‌اند، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم سرمایه اجتماعی جامعه افزایش یابد باید به آموزش و پرورش توجه شود که به حمد الله توجه خوبی به این مقوله شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه در تبلیغات ریاست جمهوری شاهد هستیم که بعضا دستاوردهای ارزشمند نظام کم‌رنگ می‌کنند.

گراوند اضافه کرد: دولت در چه شرایطی مستقر شد؛ چرا دستاوردهای نظام کمرنگ می شود، در گذشته زمانی که فردی به بیمارستان مراجعه می‌کرد بیماری خود را فراموش و گرفتار هزینه‌های درمان خود می‌شد ولی الان دیگر شاهد این موضوع نیستم.

مشارکت مردم در سایه امید است

وی ادامه داد: ۵۵ هزار نیروی انسانی دفترچه بیمه نداشتند دولت همه آنها را بیمه کرد چرا اینها یادشان رفته نباید به خاطر چهار رای دستاوردهای نظام را زیر سوال ببریم؛ اگر خواستار مشارکت مردم باشیم، مشارکت در سایه امید است نه در سایه ناکارآمدی نظام است.

گراوند بیان کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه و آبادانی کشور افتخارات نظام است؛ خیلی از گفتمان‌ها کارآمدی نظام را زیر سوال می برد.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: رای ما سرنوشت‌ساز است رای ما به پایه‌های نظام و امنیت ملی مصونیت می‌بخشد باید با احساس مسئولیت در انتخابات حضور پیدا کنیم.

گراوند افزود: کسانی که از کانال شورای نگهبان بیرون آمدند مورد احترام هستند؛ کاندیداها و هواداران کارهای ارزشمند نظام را زیر سوال نبرند.

عدد سازی نکنیم

وی اظهار کرد: عدد سازی نکنیم، عواقب عدد سازی را باید نظام بپردازد؛ همه بیایند صحبت کنند نقد سازنده اشکال ندارد اما نقاط قوت هم گفته شود.

گراوند با تاکید بر اینکه گفتمان ما باید در راستای تقویت نظام و انقلاب باشد نه دشمن، گفت: از تلاش‌های فرماندار شهرستان دشتی در پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان تقدیر می شود و انصافا آقای مهرجو یکی از فرمانداران پرتلاش استان است.

وی گفت: تبدیل زمین چمن دانش آموزی به مصنوعی که یکی از مطالبات جامعه فرهنگیان شهرستان است محقق می‌شود.

لازم به ذکر است که فرماندار شهرستان و برخی از مسئولین حضور داشتند و در پایان نیز با اهدا هدایایی از معلمین نمونه شهرستان دشتی تجلیل شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار