رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه ۴۰ درصد آمبولانس‌های مراکز درمانی استان نوسازی شده‌اند گفت: مرحله جدید نوسازی آمبولانس‌های مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه به‌زودی اجرا و ۲۳ دستگاه آمبولانس جدید وارد استان بوشهر می‌شود.
کد خبر: ۴۲۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 08 May 2017
علیرضا رئیسی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، با بیان اینکه تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: تعداد تخت بیمارستانی  در سال 92 و اوائل سال 93 در استان بوشهر کمتر از 800 تخت بود که با اجرای طرح‌های مختلف درمانی این رقم به 1400 تخت بیمارستانی افزایش یافت.

وی از توسعه تخت‌های مراقبت‌های ویژه ان.ای.سی.یو در بیمارستان‌های استان بوشهر خبرداد و افزود: تخت‌های مراقبت‌های ویژه  بزرگسال،سی.سی.یو، ای.سی.یو و ان.ای.سی.یو در بیمارستان‌های استان بوشهر افزایش یافته که نقش مهمی در ارتقاء وضعیت درمانی و سلامتی بیماران داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های اورژانس در استان بوشهر خاطر نشان کرد: 40 درصد آمبولانس‌های مراکز درمانی استان بوشهر نوسازی شده‌اند و  مرحله جدید نوسازی آمبولانس‌های مراکز درمانی زیر مجموعه این دانشگاه به زودی اجرا می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه در مرحله پیشین 17 دستگاه آمبولانس مجهز به تخت ویژه به ناوگان درمانی استان بوشهر افزوده شد گفت: به زودی 23 دستگاه آمبولانس دیگر به استان  بوشهر وارد می‌شود.

وی، با اشاره به اجرای طرح‌های بهداشتی درمانی در استان بوشهر بیان کرد: در اجرای این طرح‌ها، مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشتی نوسازی، بهسازی و احداث می‌شود که اکنون بخش عمده‌ای از این طرح‌ها افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به اینکه این مراکز به تجهیزات پیشرفته درمانی و تشخیصی مجهز می‌شود افزود: 175 طرح بهداشتی و درمانی در استان بوشهر اجرا شده که بخشی از آنها در هفته سلامت افتتاح شده است.

رئیسی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر گفت: تاکنون 417 هزار نفر در استان بوشهر با استفاده از خدمات طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان‌های استان بستری و درمان شده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار