استاندار بوشهر گفت: توجه به منابع انسانی و توانمندسازی جوانان استان بوشهر با ارتقای کیفیت آموزش با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 07 May 2017
مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: دستیابی به توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای نیازمند بهبود وضعیت نیروی انسانی و استفاده مناسب از این ظرفیت است.

وی خواستار توجه ویژه به منابع انسانی و توانمندسازی جوانان شد و اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم در این زمینه اجرای برنامه‌های توانمندسازی است که در قالب برنامه‌های آموزشی ارائه می‌شود.

استاندار بوشهر از ارائه آموزش های فنی و حرفه‌ای برای جوانان استان بوشهر در زمینه اشتغال در نیروگاه اتمی و صنایع نفت و گاز خبر داد و بیان کرد: مهارت‌افزایی باید به صورت ویژه دنبال شود و فعالیت‌های مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش تقویت شود.

وی خواستار توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموزان شد و خاطرنشان کرد: در فضای مجازی باید با تولید محتوای مناسب برای توسعه فرهنگ و هنر و . . . در جامعه تلاش شود.

سالاری با بیان اینکه علاوه بر توسعه زیرساخت‌های آموزشی باید توجه ویژه‌ای به ارتقای کیفیت اموزشی داشته باشیم، ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد در حل بسیاری از مشکلات جامعه نقش دارند و باید حمایت لازم و مناسب از این سازمان‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های امید اجتماعی دربخش‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی، افزود: امسال طرح‌های امید اجتماعی در سطح استان گسترش بیشتری می‌یابد و آثار این طرح‌ها را به خوبی مشاهده خواهیم کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار