فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در راستای تامین مسکن مددجویان روستایی استان بوشهر با مشارکت سپاه، کمیته امداد ساخت ۱۱۲۱ واحد مسکونی با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان در روستاهای این استان اجراء شده است.
کد خبر: ۴۱۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 07 May 2017
سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به ماموریت‌های بسیج در بخش‌های مختلف پرداخت و با بیان اینکه بسیج استان بوشهر از توانمندی بالایی برخوردار است اظهار داشت: از مجموع ماموریت‌های بسیج، مقابله با تهدیدات دشمن است که سپاه استان بوشهر از آمادگی بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سپاه در سه بخش رزم زمینی، دریایی و هوافضا در استان بوشهر فعالیت می‌کند تصریح کرد: توانمندی نیروهای بسیج، آمادگی بالایی برای اجرای ماموریت‌های مختلف ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه سپاه استان بوشهر در اجرای طرح‌های فرهنگی ماموریت‌های ویژه‌ای دارد خاطر نشان کرد: این ماموریت‌ها  با امکانات و تجهیزات لازم در پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پایگاه‌های بسیج  و بسیج اقشار اجرا می‌شود.

جمیری با اشاره به نقش مهم بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بیان کرد: بسیج سازندگی برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، محرومیت‌زدایی با یک روحیه جهادی و ارزشی و انقلابی اجراء می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح‌های اوقات فراغت جوانان یکی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی است تصریح کرد: در روستاها فعالیت‌های مهمی در حوزه فرهنگی و اعتقادی انجام می‌شود که تاثیرات فراوانی  در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و دانش‌آموزان دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای استان بوشهر خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی استان بوشهر تاکنون 3 هزار و 84 پروژه عمرانی در استان بوشهر اجراء کرده که نقش مهمی در تامین زیرساخت‌های عمرانی این مناطق داشته است.

جمیری با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان بوشهر در روستاها و مناطق محروم استان بوشهر پروژه‌های مختلفی اجراء کرده است افزود: برای اجرای این پروژه‌ها 54 میلیارد و 167 میلیون تومان هزینه شده است.

وی از اجرای طرح‌های مسکن مددجویان کمیته امداد در روستاهای استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: سال گذشته عملیات ساخت 1121 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با مشارکت، سپاه، کمیته امداد و نیروی دریایی سپاه اجراء که بخش عمده‌ای از آنها تکمیل و تحویل مددجویان شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه مابقی این منازل امسال تکمیل و تحویل می‌شود گفت: این پروژه در راستای رسیدگی به محرومان و مناطق محروم استان بوشهر با سرمایه 350 میلیارد تومان اجرایی شده است.

جمیری با اشاره به اجرای توسعه زیرساخت‌ها در دهستان‌ها توسط بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر خاطر نشان کرد: این پروژه به عنوان الگو در دهستان‌های دهرود دشتستان، بوالخیر تنگستان و کبگان دشتی اجرایی شده که در هر کدام از این دهستان‌ها 14 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه 42 میلیارد تومان در دهستان‌های سه گانه استان بوشهر در توسعه اجرای طرح‌های عمرانی سرمایه‌گذاری می‌شود افزود: اجرای این طرح‌ها تحول مهمی در دهستان‌ها ایجاد می‌کند که پس از آن در دیگر دهستان‌های استان بوشهر این طرح‌ها اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: پروژه‌ها و کارگاه‌های مختلف تولیدی زودبازده، صنایع تبدیلی و پروژه‌های اقتصادی کوچک در استان بوشهر اجرایی شده که سالانه در اجرای این پروژه‌ها 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

جمیری از اجرای طرح‌های بیابان‌زدایی در خوزستان با مشارکت سپاه استان بوشهر خبرداد و افزود: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال گذشته مبنی بر مشارکت در طرح‌های بیابان‌زدایی، بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر در این طرح مشارکت کرد و بیش از 12 هزار نهال در 20 هکتار اراضی بیابانی خوزستان کشت کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران بیش از 40 هزار هکتار اراضی بیابانی در خوزستان شناسایی کرده است تاکید کرد: در فاز نخست بیش از 10 هزار هکتار از اراضی بیابانی خوزستان نهال‌کاری و بیابان‌زدایی می‌شود .

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مشارکت بسیج سازندگی در طرح‌های درمانی در مناطق محروم خبرداد و گفت: تاکنون 13 بیمارستان صحرایی در استان بوشهر برای رسیدگی به افراد محروم و نیازمند برپا شده که این پروژه امسال توسعه و گسترش می‌یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار