رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در استان بوشهر گفت: در دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، میرسلیم با هوشمندی و ظرافت ضمن بررسی مشکلات، نقطه ضعف‌های دولت کنونی را برملاء کرد.
کد خبر: ۴۱۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 07 May 2017
عبدالله فاتحی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی در این دوره نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده است اظهار داشت: با توجه به سابقه دیرینه سید مصطفی میرسلیم در عرصه‌های مختلف اجرایی نظام اسلامی ایران، این فرهیخته، نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

وی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم  در استان بوشهر فعال است تصریح کرد:  این ستادها در مرکز استان بوشهر و سه شهرستان دشتستان، گناوه و دیلم در دو بخش آقایان و خانم‌ها راه‌اندازی شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در بوشهر با بیان اینکه نیروهای ارزشی و انقلابی نظام در حال فعالیت و معرفی نامزدهای انتخاباتی خود به جامعه هستند تاکید کرد: مجموعه نیروهای ارزشی و اصول‌‌گرا با پشتیبانی هم در جامعه  در معرفی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کنند.

فاتحی با اشاره به استقبال جوانان و دانشجویان از ستادهای انتخاباتی میرسلیم  بیان کرد: از آنجا که ستادها در این دوره بر خلاف دوره‌های قبل نقش کمتری دارد و از طریق فضاهای مجازی، تلفن‌‌های همراه، سایت‌ها و شبکه‌های اینترنتی نسبت به معرفی نامزدها تلاش می‌کنند، صدا و سیما و مناظره‌های تلویزیونی در این عرصه بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه مناظره تلویزیونی شور و شوق انتخاباتی را  افزایش داده است افزود: به نظر می‌رسد انتخابات 29 اردیبهشت با حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه برگزار شود و حزب موتلفه حضور گسترده خود در این عرصه نشان می‌دهد.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در بوشهر با اشاره به برگزاری مناظره تلویزیونی در جمعه گذشته خاطر نشان کرد: این مناظره که نقش مهمی در حضور حداکثری و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد، سید مصطفی میرسلیم با آمادگی کامل در این مناظره حضور یافت.

فاتحی با بیان اینکه میرسلیم نقطه ضعف‌های دولت کنونی را برملاء کرد گفت: در دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، میرسلیم با هوشمندی و ظرافت ضمن بررسی مشکلات، نقطه ضعف‌های دولت کنونی را برملاء کرد.

وی بیان کرد: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، در این مناظره با متانت، تدبیر بسیار مناسب و شایسته به مجموعه‌ نیروهای ارزشی و اصول‌گرا کمک کرد به گونه‌ای که همه نیروهای دلسوز نظام، استادان دانشگاه‌ها، دانشجویان و فرهیختگان، سخنان میرسلیم را بسیار عالی ارزیابی و وی را مغز متفکر مناظره معرفی کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در بوشهر با اشاره به اینکه حسن روحانی و  اسحاق جهانگیری در دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای ارزشی و اصول‌گرا را تخریب کردند خاطر نشان کرد: آنان سعی در تخریب نامزدهای اصول‌گرا داشتند اما سید مصطفی میرسلیم نامزد حزب موتلفه اسلامی با درایت زمینه تخریب به نامزدهای اصلاح طلب نداد و حرمت‌ همه نامزدها حفظ و با احترام نقدها و سئوالات خود را مطرح کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار