مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: به مناسبت هفته معلم در آئینی با حضور مسئولین استانی وشهرستانی از معلمان نمونه شهرستان دشتی در همایشی تجلیل به عمل می‌آید.
کد خبر: ۴۱۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 06 May 2017
احمد طیبیان مجرد بعد از ظهر پنجشنبه در گشایش نمایشگاه عکس هنرمند فرهنگی عبدالرسول قاسمی در دارالقرآن آموزش و پرورش در خورموج اظهار داشت: در هفته معلم برنامه‌های خوب و متنوعی پیش‌بینی شده و تاکنون نیز جلسات زیادی تشکیل شده است که یکی از این برنامه‌ها تجلیل از معلمان نمونه شهرستان دشتی است.

طیبیان با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس در خورموج گفت: این هنرمند گرامی معلمی به تمام معنا متعهد و خالصانه در خدمت جامعه است که خستگی ناپذیر ادای دین می کند.

وی افزود: قاسمی معلمی است که علم را با هنر درآمیخته  و با بذرهای اندیشه کشتزارهای بی خزان می سازد.

طیبیان اضافه کرد: تلاش هنرمندانه جناب قاسمی که با شور و عشق خاطرات این دیار را جاویدان کرده‌اند شایسته تقدیر و تحسین فراوان هستند.

عبدالرسول قاسمی هنرمند فرهنگی شهرستان دشتی نیز گفت: ساحت هنر ساحتی پاک و پیراسته است که حضور در آن جز با عشق و ایمان میسر نمی‌شود.

وی ادامه داد: از ۲۰ سال پیش دوربین عکاسی را به دست گرفتم و وارد عرصه عکاسی شدم و سعی کرده‌ام به‌عنوان عکاس تصویرگر فراز و فرودهای روزگارم باشم.

قاسمی اضافه کرد: این نمایشگاه که حاوی موضوعات مختلف اجتماعی و مذهبی است تا پایان هفته معلم دائر است.

در این مراسم علاوه بر معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، برخی از مدیران شهرستان دشتی نیز حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار