مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۵۵۸ میلیارد ریال پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر به ۶۴۲فرهنگی این استان پرداخت شد.
کد خبر: ۴۱۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 06 May 2017
ناصرکرمی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری 187 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به فرهنگیان استان بوشهر پرداخت شده اظهار داشت: این میزان تسهیلات به 3 هزار و 633 فرهنگی  آموزش و پرورش استان بوشهر پرداخت شد.

وی، با اشاره به پرداخت تسهیلات به فرهنگیان از محل صندوق وام ضروری کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری حدود 4 هزار فرهنگی استان بوشهر از صندوق وام ضروری کارکنان آموزش و پرورش 253 میلیارد ریال  وام کم‌بهره پرداخت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از جذب تملک دارایی سرمایه‌ای خبرداد و تصریح کرد: در این بازه زمانی 116 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای برای تجهیزات اداری، آموزشی، پرورشی، و کارگاهی جذب شده که نسبت به سال تحصیلی گذشته 11 درصد افزایش دارد.

کرمی با اشاره به افزایش درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان بوشهر با افزایش 50 درصدی از 29.5 میلیارد ریال در سال تحصیلی گذشته به 41.5 میلیارد ریال رسیده است.

وی با اشاره به اینکه 67 نفر از فرهنگیان استان بوشهر از طریق آزمون استخدامی در سال گذشته به استخدام پیمانی آموزش و پرورش این استان درآمدند گفت: در این مدت 609 نفر  به عنوان حق‌التدریس آزاد در آموزش و پرورش استان بوشهر بکار گرفته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر تصریح کرد: 558 میلیارد ریال پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر به 642فرهنگی این استان پرداخت شد.

کرمی از تامین اعتبار مطالبات نیروهای حق‌التدریسی شاغلان خبرداد و افزود: براین اساس مطالبات نیروهای حق التدریس شاغل در آموزش و پرورش استان بوشهر به مبلغ 75 میلیارد ریال  تا هفته آینده تامین اعتبار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر مطالبات فرهنگیان استان بوشهر خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود هزینه‌های فوت، ازدواج و مرخصی کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر به زودی پرداخت شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار