نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت از تولید و اشتغال و کالاهای تولید داخل، گفت: در حال حاضر حمایت مناسب و خوبی از تولیدکنندگان داخلی نمی‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 06 May 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نماز جمعه امروز بوشهر ضمن گرامیداشت یاد شهدای سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه‌های مختلفی حضوری گسترده و به‌موقع داشته‌اند و در برای ایجاد امنیت پایدار در کشور تلاش کرده‌اند.

وی با اشاره به سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان بوشهر ایجاد امنیت، ارتقاء و حفظ آن تلاش زیادی دارند، ادامه داد: در حالی که در کشورهای مختلف شاهد ناامنی‌های گسترده هستیم، در کشورما امنیتی مطلوب ایجاد شده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم، بیان کرد: باید تلاش شود که انتخابات با آرامش، رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی، قانونمداری، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب اصلح همراه باشد.

وی از تقوا، اخلاق، اخلاص، مردم‌گرایی، توجه به مشکلات فقرا، حامی قشر مستضعف و ولایت‌مدار و استکبارستیز به عنوان ویژگی‌های فرد اصلح اشاره کرد و افزود: فردی باید انتخاب شود که در خدمت انقلاب و منویات مقام معظم رهبری باشد.

صفایی بوشهری در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با تاکید بر لزوم تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادیی کشور، اضافه کرد: خرید محصولات ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی و افزایش تولید و رفع مشکل بیکاری است.

وی خواستار توجه ویژه به حمایت از تولید محصولات در بخش‌های غذایی، دارویی، صنعتی، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها شد و افزود: بصیرت سیاسی و اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه قاچاق کالا ضربه مهلکی به جامعه وارد می‌کند، تاکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان، نخبگان و تعاونی‌های دانش‌بنیان یک ضرورت است.

وی خواستار آغاز جهاد حمایت از کار و کالاهای داخلی در جامعه شد و خاطرنشان کرد: مسئولان باید به جوانان، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های کارآفرین اعتماد و مسئولان صنایع در خرید محصولات از آنها حمایت کنند.

صفایی بوشهری به اهمیت و جایگاه کارگران در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: مسائل معیشتی و رفاهی کارگاران باید مورد توجه باشد و امنیت شغلی کارگران تامین شده و مسئولان پاسخگوی مشکلات این قشر باشند.

وی با اشاره به وجود مراکز صنعتی مهم، اراضی و محصولات کشاورزی، شیلاتی و اقتصاد کرانه‌ای در استان بوشهر، تصریح کرد: وضعیت کنونی بیکاری جوانان در استان بوشهر زیبنده نیست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار