رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: برای تجهیز بیمارستان دیر از بهترین و معتبرترین برندها در زمینه تجهیزات پزشکی استفاده‌شده است.
کد خبر: ۴۱۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 03 May 2017
علیرضا رئیسی در بازدید از بیمارستان ۵۶ تختخوابی امام هادی (ع) دیر گفت: خوشبختانه پس از چندین سال وقفه در عملیات اجرایی بیمارستان دیر با اهتمامی که در دولت بازدهم صورت گرفت و مساعدت ویژه وزیر بهداشت امروز شاهد تکمیل و تجهیز این بیمارستان و بهره‌برداری آن در چند روز آینده هستیم.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی دولت بازدهم در حوزه سلامت شهرستان دیر گفت: بیمارستان دیر از جمله ۱۲ پروژه عمرانی حوزه سلامت در شهرستان دیر است که عمده عملیات اجرایی آن در طی ۴ سال دولت تدبیر و امید انجام‌شده است.

وی در خصوص نیروی انسانی این بیمارستان گفت: وزیر بهداشت در اولین سفر خود به شهرستان دیر و بازدید از این بیمارستان قول جذب نیروی انسانی آن را یک ماه قبل از تکمیل ساختمان و تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی دادند که این مسئله یک سال و نیم قبل از تحویل ساختمان عملیاتی و کادر درمانی بیمارستان دیّر جذب‌شده که به دلیل عدم تکمیل بیمارستان دیر در سایر بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشغول خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها هستند که با بهره‌برداری از این بیمارستان در آن مشغول به کار می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: برای تجهیز بیمارستان دیر سعی شده است از بهترین و معتبرترین برندها در زمینه تجهیزات پزشکی استفاده‌شده است.

وی با بیان اینکه در بخش زایشگاه علاوه بر تخت‌های معمول زایمانی، دو تخت LDR در نظر گرفته‌شده است گفت: LDR سیستمی است که فرآیند لیبر، زایمان و دو ساعت پس از زایمان مادر در یک اتاق انجام می‌شود و مادر باردارمی‌تواند یک همراه (همسر، مادر) در کنار خود داشته باشد به‌گونه‌ای که مادر پس از پذیرش در بخش زایمان، وارد اتاقی موسوم به اتاق LDR شده و مراحل آمادگی پیش از زایمان، زایمان و بهبودی پس از زایمان را در همین اتاق سپری می‌کند.

رئیسی افزود: این بیمارستان دارای دو اتاق عمل است و همه تجهیزات آن خریداری و نصب‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر تصریح کرد: تمامی کارهای صورت گرفته در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ارایه خدمات باکیفیت به مردم است که خوشبختانه رضایتمندی خوبی از خدمات این مجموعه در سطح جامعه شاهد آن هستیم که این رضایت‌مندی باید حفظ و استمرار داده شود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر حراست و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل در این بازدید ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر را همراهی می‌کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار