مسئول دفتر نهاد رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: حرکت‌های انقلابی در همه سطوح اجتماع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد که در این راستا لازم است پیوست انقلابی در همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تدوین و اجرا شود.
کد خبر: ۴۱۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 03 May 2017
حجت‌الاسلام رضا جمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه انتخابات مهم و تعیین کننده‌ای در پیش‌رو قرار دارد اظهار داشت: 29 اردیبهشت به عنوان روز برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی تعیین شده است.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی تصریح کرد: حضور با بصیرت و بر اساس شاخص‌های تعیین شده مبنی بر انتخاب اصلح در این انتخابات امری مهم و ضروری است.

مسئول دفتر نهاد رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر با تاکید بر توجه به اخلاق انتخاباتی  گفت: رعایت اخلاق مداری با تاکید بر اخلاق اسلامی در انتخابات ضروری است و انتظار می‌رود کاندیداها و حامیان آنها قانون‌مداری و اخلاق اسلامی سر لوحه فعالیت‌ها قرار دهند.

جمالی با بیان اینکه قانون قابل اجرا در زمینه انتخابات، قانون شورای نگهبان است تاکید کرد: همه باید پایبند به اصول قانون شورای نگهبان در عرصه انتخابات باشند و رعایت آن امری مهم و ضروری است.

وی با تاکید بر توجه به رعایت قانون انتخابات در مراکز آموزش عالی بیان کرد: همه قوانین باید در سطوح مختلف استان بوشهر بویژه در دانشگاه‌ها که یک نیاز متفاوت نسبت به سایر اقشار برای ارشاد و روشنگری دارند، رعایت شود.

جمالی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی یکی دیگر از ارکان مورد نیاز در زمینه انتخابات است افزود: همه باید با آگاهی و بصیرت در انتخابات 29 اردیبهشت مشارکت داشته باشند.

مسئول دفتر نهاد رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر با تاکید بر تدوین و اجرای پیوست انقلابی در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در شرایطی قرار داریم که باید پیوست انقلابی در همه دستگاه‌های اجرایی تدوین و اجرا شود. دنیای غرب به سمت اقتدار گرایی در حرکت است اما هم اینک ایران اسلامی و انقلابی فهم جدیدی را در جهان غرب و شرق ایجاد کرده که انقلاب اسلامی براساس معرفت است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار