رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر گفت: با مشارکت بیشتر مردم استان در شناخت حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، ستادهای تبلیغاتی خیزش مردمی این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در استان بوشهر راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۴۱۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 03 May 2017
سید‌محمد‌صادق هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران‌، با بیان اینکه  استقبال  از حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: استقبال پرشور مردم شهرهای استان بوشهر از حجت‌الاسلام رئیسی به‌عنوان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری افزایش یافته و این در حالی است که ستادهای خودجوش در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال راه‌اندازی است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در 10 شهرستان استان بوشهر راه‌اندازی و مسئولان این ستادها معرفی شده است بیان کرد: ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی در بخش‌های 25گانه استان بوشهر، 37 شهر و در 350 روستای استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی از ایجاد ستاد تبلیغاتی خیزش مردمی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان بوشهر  خبرداد و بیان کرد:  با توسعه فضاهای پرشور انتخاباتی و مشارکت بیشتر مردم استان بوشهر در شناخت حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، ستادهای تبلیغاتی خیزش مردمی  این کاندیدای  ریاست جمهوری در استان بوشهر راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام سیداحمد احمدی که به عنوان مسئول ستاد تبلیغاتی خیزش مردمی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان بوشهر معرفی شده است نیز با اشاره به حضور و مشارکت مردم استان بوشهر در ایجاد ستادهای خودجوش مردمی افزود: ستاد حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست بلکه ستاد اعتلای ارزش‌های اسلامی و گفتمان انقلاب و رهبرمعظم انقلاب به نام کار و کرامت است.

مسئول ستاد تبلیغاتی خیزش مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر با بیان اینکه این کاندیدای ریاست جمهوری بنا به احساس تکلیف به نفع مردم و برای انقلاب پا به میدان انتخابات گذاشته است گفت: محل ستاد این نامزد باید به کلاس معرفتی و ارزشی و بصیرت‌افزایی تبدیل شود.

احمدی با تاکید بر پرهیز از تخریب نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در طول تبلیغات داشته‌های خود را بیان و منصفانه نقد و از تخریب دیگر نامزدها بجد پرهیز کنند.

مسئول ستاد تبلیغاتی خیزش مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان بوشهر گفت: اگر می‌خواهید در انتخابات موفق و نامزدتان رای بیاورد پویش ذکر صلوات در سطح شهرستان راه‌اندازی کنید.

وی از مسئولان و حامیان ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شهرستان گناوه خواست تا مردم را برای حضوری پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رای تشویق و ترغیب کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار