رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت ۸۴۶.۵ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای اقتصادی در بخش صنعت و کشاورزی ازطریق کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان بوشهر توسط بانک‌های عامل خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 03 May 2017
سید حسین حسینی محمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر توجه به حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: حل مشکلات این واحدها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و راهکاری لازم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه از اواخر سال 94 تاکنون تعداد 85 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر تشکیل شده است خاطرنشان کرد:  این نشست‌ها منجر به بیش از یک‌هزارمصوبه شد  که از این تعداد  600 مورد معادل 60درصد آن اجرایی شده است  .

حسینی محمدی مسائل بانکی، تامین اجتماعی و امور مالیاتی را بیشترین مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دانست و افزود: بیشترین  موضوعات مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مربوط به مسائل بانکی و مابقی در زمینه تامین اجتماعی ، امور مالیاتی، تامین انرژی و غیره بوده که از این میان بیشترین درصد مصوبات اجرا شده ازسوی سازمان تامین اجتماعی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدای سال 95 تا کنون 374 بنگاه اقتصادی تولیدی در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده‌اند افزود: از این تعداد 241 مورد در جلسات کارشناسی کارگروه ستاد تسهیل بررسی و پس از تصویب به بانکهای عامل استان بوشهر ارجاع شده است .

وی از پرداخت 846.5 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بوشهر  خبرداد تصریح کرد: از تعداد 241 مورد ارجاع شده به بانک‌ها  تعداد 136 فقره منجر به عقد قرار داد شده که تاکنون 127 مورد آن با مجموع 846.5 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است .

حسینی محمدی تصریح کرد : درسال اقتصاد مقاومتی ،  تولید و اشتغال و با حمایت‌های صورت گرفته دستگاههای اجرایی مرتبط  تلاش خود را بصورت مستمر  بکار گرفته می‌شود  تا رونق تولید شتاب بیشتری پیدا کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار