نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ۵۰ درصد طلاق‌ها در استان بوشهر ریشه در مشکلات اقتصادی دارد که باید به صورت ویژه برای رفع این مشکل تلاش شود.
کد خبر: ۴۱۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 03 May 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: برای دستیابی به پیشرفت و توسعه باید در عرصه علم و فناوری کارهای بزرگی انجام دهیم و زیرساخت‌های آموزشی در استان توسعه یابد.

وی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی در استان تاکید کرد و ادامه داد: باید شرایط مناسبی برای تحصیل جوانان و نوجوانان در علوم مختلف فراهم شود و استانداردسازی و توسعه تجهیزات مراکز آموزشی در دستور کار باشد.

امام جمعه بوشهر بر ضرورت نهادینه‌سازی تحصیل به شیوه نخبگانی برای تربیت دانشمندان بزرگ و تولید علم و محصولات دانش بنیان تاکید کرد و افزود: همه ظرفیت‌های استان باید به کمک بخش آموزش بیایند و زمینه توسعه امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز این بخش فراهم شود.

وی از معلمان استان بوشهر به عنوان بهترین معلمان و اساتید کشور نام برد و اضافه کرد: توجه به معلمان بازنشسته و پیشکسوت و قدرشناسی از زحمت‌های آنان یک ضرورت است.

صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم حفظ و ارتقای فضای فرهنگی، دینی و انقلابی استان بوشهر، بیان کرد: فرهنگ مردم استان بوشهر بر اساس مبانی دینی، قرآن و عترت است.

وی از طلاق و فضای مجازی به عنوان یکی از مشکلات مهم دانش آموزان استان بوشهر نام برد و گفت: ۵۰ درصد طلاق‌ها در استان بوشهر ریشه در مشکلات اقتصادی دارد و باید به این موضوع به صورت ویژه رسیدگی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار