مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر گفت: هیچ اختلاف نظری بین حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف وجود ندارد.
کد خبر: ۴۱۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 03 May 2017
حسین حیدری ظهر امروز در آیین گشایش ستاد خیزش مردمی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان بوشهر، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از بین 6 نامزد رئیس جمهوری، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف را به عنوان دو نامزد انتخاب و معرفی می‌کند. نگاه و اهداف این جبهه یکی است و هیچ اختلاف نظری در بین آنان وجود ندارد.

مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان بوشهر با بیان اینکه قالیباف با شعار دولت مردم آغاز به‌ تبلیغات کرده، گفت: این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری همواره دارای مدیریت جهادی و انقلابی بوده است.

حیدری اظهارکرد: باید مراقب و هوشیار باشیم که 4 سال پیش تصمیم‌گیری سخت بود اما در این دوره باید بدانیم دنبال چه هدفی هستیم و به کسی رای دهیم که نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب را از لحاظ اهداف امام راحل و گفتمان انقلاب محقق و برطرف کند.

وی از راه‌اندازی ستاد انتخاباتی قالیباف با شعار دولت مردم در  گناوه خبرداد و افزود: باید با اتحاد و همبستگی کامل نیروهای انقلابی از این نامزد حمایت شود.

در این آئین حبیب بحریپما به‌عنوان مسئول ستاد انتخاباتی خیزش مردمی کار و کرامت حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی و سیدمحمد محسن موسوی به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی ستاد مردمی قالیباف در بندر گناوه و حسین کرمی به‌عنوان مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در بندر دیلم معرفی شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار