فرماندار تنگستان گفت: سپاه همواره در یک چار‌چوب خاص که همانا حفظ نظام و ولایت فقیه و آرمانهای که داریم حرکت و سپاه تنگستان از این حیث موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۴۱۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 02 May 2017
عادل دهدشتی بعدازظهر امروز در آیین گرامیداشت روز پاسدار در تنگستان با اشاره به نقش مهم سپاه در عرصه‌های مختلف نظام اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری بسیج و سپاه شجره طیبه انقلاب اسلامی هستند و دلیل وجودی این نهاد مقدس با دور اندیشی امام خمینی(ره) و آینده ای که برای نظام جمهوری اسلامی متصور بودند سپاه توانسته است به انحای مختلف نقش ایفا کند.

وی رسالت سپاه در عرصه‌های مختلف موفق دانست و تصریح کرد:سپاه وظایف متعددی از حیث امنیتی و دفاعی چه در داخل و چه خارج از مرزها و سازندگی، آبادانی کشور و نیز فرهنگی مبتنی با رویکرد انقلاب اسلامی در نظام جمهوری اسلامی بر عهده دارد و موفق عمل کرده است.

دهدشتی تصریح کرد: سپاه زمانی در تامین امنیت کشور به شکل علنی در تهاجم نیروهای بعثی در دوران دفاع مقدس بر حضور فعال داشت و زمانی نیز این تامین امنیت در خارج از مرزها تحت عنوان مدافعان حرم انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه‌ پایه و مبنای سپاه پاسداران حفظ کیان انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: سپاه در بستر زمان با رویکردی که انقلاب دارد و پایه و مبنای آن حفظ کیان انقلاب اسلامی است شکل و شمایل حضورش در عرصه‌ها عوض می‌شود ولی ایثارگری و شهادت طلبی و رویکرد مبتنی بر آرمان گرایی پیوسته در اعمال و رفتار سپاه پاسداران به عنوان یکی از ارکان نظام همیشه پایدار است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه مردم قدردان سپاه هستند تصریح کرد: مردم صلابت سپاه را می‌بینند و همیشه قدردان این نهاد مقدس هستند ولی بخشی از عملکرد سپاه که ممکن است مردم از آن غافل باشند در حوزه عمرانی, سازندگی و آبادانی کشور است.

دهدشتی با تاکید بر نقش مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات جامعه گفت: بارها در کلام مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید شده است چرا که ایشان می‌دانند که اگر در حوزه اقتصادی کشور تقویت نشود ما دچار مشکل می‌شویم.

وی ابراز کرد: امروز باید رویکرد نگاه به درون  و تقویت بنیه داخلی باید مد نظر همه مسئولان  در هر جایگاه و مقامی باشد و به طور خاص در حوزه اقتصادی باید  اجرای دستورالعمل اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری  در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه نگاه نظام اسلامی به انتخابات به عنوان  یک عرصه و صحنه نمایش اقتدار ایران اسلامی است  تصریح کرد: امروز خیلی از رسانه‌های خارجی و تحلیل گران قدرتهای بین‌المللی در این ایام نگاه و تحلیلشان مبتنی بر نوع حضور مردم در عرصه انتخابات  است  لذا شور و نشاط  و مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات خیلی مهم   و تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: امروز آنچه مد نظر هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان تنگستان است برگزاری انتخاباتی سالم؛ قانونمند و مبتنی بر مشارکت حد اکثری مردم  است و تلاش کنیم که مردم در این انتخابات بیشترین حضور را داشته باشند.

فرماندار تنگستان گفت: ما باید یک اصل بی طرفی را برای خودمان تعریف کنیم و اعتماد مردم باید به گونه ای باشد که فرماندار شهرستان تنگستان  در انتخابات شورای شهر نگاهش متوجه هیچ کس نیست.

دهدشتی با بیان اینکه امروز مردم سپاه را دوست دارند و مورد اعتماد خود قرار داده‌اند خاطر نشان کرد:  سپاه همواره در یک چهار چوب خاص که همانا حفظ نظام و ولایت فقیه  و آرمانهای که داریم حرکت و سپاه تنگستان از این حیث موفق عمل کرده است.

وی گفت: سپاه تنگستان در جذب اعتماد مردم موفق عمل کرده و این رویکرد باید به صورت پایدار ادامه داشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار