با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در جشنواره برترین‌های حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیش از ۱۴۰ نفر از خیران و طلاب برتر تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۱۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 02 May 2017
جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر بعداز ظهر امروز با حضور مسئولان حوزه علمیه کشور در بوشهر برگزار شد.

در این جشنواره امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران در تولید علم پیشتاز است اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران قدم‌های زیادی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب برداشته و در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه عرصه‌های علمی و فرهنگی پیشتاز بوده است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری برگزاری چنین جشنواره‌هایی را پاسداشت علم و کار نیک دانست و بر مدیریت حوزهای علمیه برای پرورش نخبگان تاکید کرد.

حجت الاسلام علی اکبرفاضلی مدیر عامل جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران کشور نیز گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 400 خیر در برنامه‌های حوزه‌های علمیه خواهران  با اهدا زمین، ساختمان و تامین هزینه‌های جاری مشارکت می‌کند.

در این جشنواره بیش از 140 نفر از خیران و طلاب برتر در بخش‌های پژوهشی، علمی-آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و دوره‌های کوتاه‌مدت، با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

مولودی‌خوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه توسط مداح اهل‌بیت حاج علیرضا پولاد، از دیگر بخش‌های این جشنواره بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار