مدیر حوزه علمیه خواهران ‌بوشهر گفت: بیش از ۹۰ درصد زیرساخت‌های آموزشی مدارس علمیه خواهران در استان ‌تأمین‌شده و عمده مدارس از همه امکانات لازم بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۴۱۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 02 May 2017
حجت‌الاسلام‌ یوسف جمالی بعدازظهر امروز در جشنواره برترین‌های حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: این جشنواره فرصتی است برای کسانی که می‌خواهند در موفقیت‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و حتی امور خیریه حوزه‌های علمیه خواهران سهیم باشند.

وی بابیان اینکه بسیاری از موفقیت‌های حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، موهون تلاش‌ها و زحمات نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر است، افزود: امروز بیش از 90 درصد زیرساخت‌های آموزشی مدارس علمیه خواهران در استان بوشهر تأمین‌شده و عمده مدارس از همه امکانات لازم بهره‌مند هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به رسالت‌های حوزه علمیه اشاره و اظهار کرد: تربیت طلاب ولایتمدار و بابصیرت، توجه ویژه به نیازهای علمی، اجتماعی و فرهنگی جامعه، برنامه‌ریزی و اقدام در تمامی عرصه‌ها مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری ازجمله رسالت‌های حوزه علمیه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام جمالی  با اشاره به رسالت مهم طلاب در تحقق تمدن اسلامی بیان کرد: حوزه علمیه در تعمیق و تفهیم مفاهیم و مبانی اصولی انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی تمدن اسلامی، رسالتی عظیم و مهم بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه رسالت حوزه علمیه، تربیت طلاب ولایتمدار و بابصیرت است تصریح کرد: حوزه علمیه نقش مهمی در تربیت طلاب و بصیرت‌‌افزایی دارد که این مهم باید در جامعه گسترش یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار